Logo of a company

عیادت جمعی از مسئولین از پیشکسوت اصحاب رسانه

در پی بستری شدن ناصر یمین مردوخی کردستانی در بیمارستان،آقای ابراهیم مقدم مدیر عامل بانک تجارت و آقای حسینی مدیر کل روابط عمومی وزارت اقتصاد و دارایی  و …. از پیشکسوت اصحاب رسانه عیادت کردند.

بر اساس این گزارش این مسئولین  با حضور در بیمارستان بانک ملی  از مردوخی کردستانی عیادت  و در جریان روند معالجه  وی قرار گرفتند و  ضمن گفت‌وگو با تیم پزشکی  برای پیشکسوت اصحاب رسانه ایران  دعا و آرزوی سلامتی کردند.

یادآور میشود جمع کثیری از خبر نگاران نیز  به صورت تلفنی و حضوری در بیمارستان از احوال آقا ی مردوخی باخبر شده و برای ایشان آرزوی سلامتی کردند .

 

شایان توجه است ناصر مردوخی کردستانی از پیشکسوتان و السابقون عرصه رسانه ای کشور که بیش از نیم قرن سابقه فعالیت در عرصه روزنامه نگاری را در کارنامه خود دارد به دلیل عارضه کبدی در بیمارستان بستری و تحت درمان قرار گرفته که حال عمومی وی رو به بهبود کامل می باشد.

 

گفتنی است نامبرده به همت والای آقای حسین زاده مدیرعامل محترم بانک ملی ایران در بخش ویژه بیمارستان این بانک بستری بوده و تحت مراقبت های لازم قرار دارد، جا دارد از مدیر عامل بانک مذکور، پزشکان و کارکنان این بیمارستان در امر توجه به پیشکسوتان و خادمین رسانه و همچنین ارائه خدمات به بیماران، قدردانی نماییم.