تهران میزبان اولین نمایشگاه تخصصی شستشو و نظافت صنعتی، خانگی، خدماتی ومواد شوینده 
چاپ 

تهران میزبان اولین نمایشگاه تخصصی شستشو و نظافت صنعتی، خانگی، خدماتی ومواد شوینده

اولین نمایشگاه تخصصی شستشو و نظافت صنعتی، خانگی، خدماتی ، مواد شوینده و تجهیزات وابسته   ازتاریخ ۱۲ لغایت ۱۵ مرداد  به مدت چهار روز درمحل  بوستان گفتگو تهران  بر گزار می شود.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه،اسماعیل آذر گشب مدیر برگزاری نمایشگاه ضمن اعلام این خبر اظهار داشت:این نمایشگاه با حضور پر رنگ شرکتهای داخلی وخارجی در حالی برگزار می شود که مشارکت کنندگان با حضور پر رنگ خود آخرین توانمندی و تکنولوژی روز  را در معرض دید عموم قرار داده  و با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی با اشاره به اینکه   این نمایشگاه با مجوز رسمی از سازمان توسعه و تجارت ایران وبا همت مجموعه مانی تدبیر سازه برگزار می شود تصریح کرد: مشارکت کنندگان در زمینه  ماشین آلات نظافت صنعتی، هتل ها، بیمارستان ها، قالی شویی، کارواش، خشک کن، نماشویی و شوینده های صنعتی و خانگی و … جدید ترین محصولات خود را ارائه خواهند کرد.

به گفته وی متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر وثبت نام جهت  حضور و  دریافت غرفه  در نمایشگاه می توانند با شماره تلفن    ۸۸۷۰۵۹۵۶/۸۸۵۵۲۹۰۷   تماس   ویا به آدرس اینترنتی  www.mtadbir.com مراجعه نمایید.

گفتنی است: اولین نمایشگاه تخصصی شستشو و نظافت صنعتی، خانگی، خدماتی ، مواد شوینده و تجهیزات وابسته   ازتاریخ ۱۲ مرداد لغایت ۱۵  به مدت چهار روز درمحل  بوستان گفتگو تهران  بر گزار می شود و طی مدت  برپایی هر روز از ساعت ۱۱الی۱۹پذیرای حضور علاقمندان خواهد بود

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو