Logo of a company

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت هفتم تیرماه

علي اشرف افخمي رئيس هيات مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت هفتم تيرماه ، سالروز شهادت آيت الله بهشتي و ياران وفادارش پيامي صادر كرد.

در اين پيام آمده است:

انقلاب اسلامي ايران و آرمان هاي والاي الهي و انساني اش از آغاز ، همواره مورد تهاجم دشمنان اين آب و خاك و اين تهاجم در شكل هاي مختلف از تهديد تماميت ارضي، تا ترور و فتنه انگيزي داخلي و تحريم و…رنگ عوض كرده است.

در ٧ تيرماه سال ١٣٦٠ ، زماني كه هنوز بيش از سه سال از عمر اين انقلاب نگذشته بود، ده ها تن از فرزندان رشيد ايران كه در پيشاپيش آن ها چهره تابناك شهيد بهشتي مي درخشيد ، توسط گروهك هاي تروريستي به شهادت رسيدند تا درخت انقلاب اسلامي با خون شهداي عزيز بيش از هر زمان ديگر تنومند و مستحكم تر شود .

دشمنان انقلاب به گمان خود با شهادت اعضاي حزب جمهوري اسلامي و جمعي از ياران نزديك امام (ره ) ، انقلاب اسلامي ايران دچار فروپاشي خواهد شد اما با شهادت هر كدام از ياران انقلاب ما شاهد رشد و شكوفايي انقلاب در ابعاد اجتماعي، سياسي و بويژه اقتصادي بوديم .

امروز نيز بايد بر اين نكته باور قلبي داشته باشيم كه دستيابي به يك نظام مردم سالار با اقتصادي پيشرفته با تبعيت از راه و آرمانهاي شهدا ميسر خواهد بود ، چنانكه پس از گذشت كمتر از ٤ دهه از آن حادثه شوم شاهد شكوفايي آرمان هاي انقلاب و اضمحلال دشمنان آن هستيم و اميد آن مي رود كه اين روند تا دستيابي كشورمان به جايگاه راستينش در سطح جهاني ادامه يابد.

اينجانب ضمن گرامي سالروز شهادت شهداي والامقام هفتم تير، اميدوارم اين بانك بتواند هر روز بيش از پيش با اتخاذ سياست ها و راهبردهاي ثمربخش تر درمسير رشد و شكوفايي صنعت ، اقتصاد و اهداف و آرمان هاي انقلاب اسلامي گام بردارد.