جشن گلریزان با هدف کمک به زندانیان جرایم غیرعمد 
چاپ 

جشن گلریزان با هدف کمک به زندانیان جرایم غیرعمد

با هدف کمک به زندانیان جرائم غیرعمد ونیازمند، مراسم جشن گلریزان در مدیریت بانک مسکن استان هرمزگان و با حضور مدیران ،کارکنان و مشتریان این بانک در استان برگزارشد.

 

به گزارش روابط عمومی بانک مسکن،  در  این مراسم،  احمد مرادی نژاد مدیر نمایندگی  ستاد دیه استان هرمزگان با تقدیر از کارکنان خیر و مشتریان نیکوکار بانک مسکن که هرساله با حسن نیت خود درماه رمضان  زمینه آزادسازی سازی زندانیان جرایم غیر عمد رافراهم می کنند؛ اظهار داشت :وظیفه انسانی تک تک مسلمانان حکم می کند به کمک یکدیگر بشتابند .

 

عقیل زینلی مدیر شعب بانک مسکن استان هرمزگان نیز طی سخنانی گفت: سخاوت وانفاق از ویژگی های اهل بهشت است ودر اسلام بسیار به آن توصیه شده است و کسی که کار مومنی را راه بیندازد خداوند کارهای او را راه می اندازد.به همین دلیل برگزاری چنین  مراسمی  مصداق این نمونه است .

 

وی در ادامه افزود::  رسالت کارکنان زحمتکش بانک مسکن  خدمت رسانی به مردم و تولید مسکن وایجاد سرپناه می باشد و در روایات نیز احادیث فراوانی در رابطه با ایجادسرپناه برای نیازمندان ذکرشده است و این از خصوصیات اهل بهشت است.

 

حجت السلام والمسلمین دکتر میرزایی مدرس حوزه ودانشگاه در باب ارزش احسان ونیکوکاری سخن گفته و بیان کرد:  ارزش انسان ها به احسان آنهاست و خداوند به هرکسی لیاقت هزینه کردن در این راه را نمی دهد.

 

شایان ذکر است در این مراسم مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال برای کمک به آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد جمع آوری شد.

 

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو