شعبه میدان معلم بانک قرض الحسنه مهر ایران در شهرستان کاشان افتتاح شد 
چاپ 

شعبه میدان معلم بانک قرض الحسنه مهر ایران در شهرستان کاشان افتتاح شد

شعبه میدان معلم کاشان (کد ۲۴۳۳) در راستای گسترش شبکه شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور دسترسی آسان و ارائه خدمات بهينه به هموطنان در استان اصفهان، طي مراسمي افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مراسم افتتاح شعبه میدان معلم کاشان با حضورتلیکاني عضو هيات مديره، نجدي مدير امور استان ها، فرجي بازرس ويژه مديرعامل، مشرف مدير شعب استان اصفهان و همچنين شهردار کاشان برگزار شد.
در این مراسم، حسن تلیکانی با اشاره به نقش و جایگاه اين بانک در توانمندسازي نيازمندان گفت: بانک قرض الحسنه مهر ايران در راستاي حمايت از مددجويان کميته امداد و بهزيستي، و رفع مايحتاج ضروري نيازمندان در زمينه هاي ازدواج جوانان، درمان بيماري ها، اشتغالزايي و كارآفرينان گامهاي موثر و شايسته اي را برداشته است.
وی افزود: این بانک با ارائه صادقانه خدمات خود در قالب عقد قرض الحسنه جایگاه ویژه اي در ميان آحاد جامعه دارد و استقبال مردم از خدمات اين بانک به نحوي است که در سه ماه ابتداي سال جاري نزديک به ۱۲ درصد رشد منابع قرض الحسنه داشته است.
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در خصوص اهداف افتتاح شعبه میدان معلم بيان داشت: اين شعبه با قصد و نيت ارائه خدمات ارزنده بانکداري اسلامي در بستر قرض الحسنه، تأمين نقدينگي و رفع نيازهاي ضروري اشخاص حقيقي و حمايت از نيازمندان و پرداخت تسهيلات به اشخاص حقوقي که در امور خيريه فعاليت دارند، ايجاد شده است.
شایان ذکر است شعبه میدان معلم دومین شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در شهر کاشان مي باشد.

درباره نویسنده

15415مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو