Logo of a company

برگزاری اولین دوره محفل انس با قرآن کریم در وزارت اقتصاد

اولین دوره محفل انس با قرآن کریم وزارت امور اقتصادی و دارایی با معرفی برگزیدگان رشته های قرائت، ترتیل و حفظ قرآن کریم و اذان برگزار شد.

به گزارش (شادا)، این مراسم به همت مرکز مقاومت بسیج وزارت متبوع و با حضور مدیران و کارکنان، اعضای بسیج، قاریان و حافظان قرآن وزارت اقتصاد و مجموعه بیمه ها، بانک ها و سازمان های زیر مجموعه و غلامرضا حسن پور رییس سازمان بسیج اصناف،بازاریان و تجار کشور و علیرضا عاشوری مسئول سازمان بسیج ادارات تهران بزرگ به عنوان میهمانان ویژه برگزار شد.

 

بنا بر این گزارش، “محمد شرفشاهی” معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر اقتصاد طی سخنانی در این محفل نورانی، با قدردانی از همت جدی و اهتمام مجموعه مرکز مقاومت بسیج وزارتخانه در برگزاری اولین دوره محفل انس با قرآن کریم با شرکت بیش از ۱۳۰ تن از علاقه مندان به مفاهیم ارزشمند قرآنی، ابراز امیدواری کرد، با توجه به عزم جدی همکاران و الطاف خداوند متعال، سال های متمادی شاهد برگزاری این گونه برنامه های معنوی با حضور گسترده تر همکاران، به ویژه برادران بسیجی در وزارت اقتصاد باشیم.

 

وی با بیان اینکه زندگی طیبه و حقیقی، توام با آرامش، آسایش، صلح و صمیمیت در پرتو عمل به دستورات قرآنی شکل می گیرد، اظهار داشت: وظیفه تک تک ماست که نهایت تلاش خود را برای فراهم آوردن زمینه لازم بهره‌مندی و شکل گیری تربیت قرآنی در جامعه به کار گیریم.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی در ادامه سخنان خود، با اشاره به انتخابات پرشور دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و حضور گسترده و رای اعتماد مجدد مردم به دولت آقای روحانی، این حضور و رای قاطع مردم به دولت اعتدال را، از جمله دست آوردهای بزرگ‌ نظام خواند که همه مسئولان نظام به آن بالیده و اتکاء می کنند، چون بدون تکیه به این ارزش، قطعاً کشور ما نمی توانست در مقابل تمام کشورهایی که در مقابلش صف آرایی کرده بودند، ایستادگی کند.

 

شرفشاهی تصریح کرد: هم اکنون ما و شما بسیجیان غیور هستیم که باید با نحوه عملکرد و اقتدار خود، همه عرصه ها را در راستای منافع ملی و خواست و انتخاب مردم، طوری اداره کنیم که دولتی که با اراده اکثریت مردم به روی کار آمده، بتواند در ادامه مسیر، برنامه های چهار سال گذشته خود را به نتیجه برساند.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد در ادامه با اشاره به وقایع تلخ روزهای اخیر و اقدامات تروریستی انجام گرفته که موجب شهادت تعدادی از شهروندان بیگناه شد، ابراز امیدواری کرد، با اتکاء به عزم جزم بسیجیان و دیگر آحاد جامعه، ریشه این پدیده شوم با اتکاء به آموزه های قرآنی در کشور ما و سایر نقاط جهان خشکانده شود.

 

این گزارش حاکی است، در بخش دیگری از مراسم اولین محفل انس با قرآن، گروه تواشیح “بقیه‌الله” به اجرای برنامه پرداخت.

 

بنا بر این گزارش، در ادامه مراسم با اهدای جوایزی، برگزیدگان رشته های مختلف اولین دوره محفل انس با قرآن معرفی شدند.

 

در این گزارش می خوانیم، برگزیدگان اولین دوره محفل انس با قرآن به ترتیب از رتبه اول تا سوم، در رشته قرائت عبارت از “اسماعیل نوری”، “عباس صادقی” و “اکبر مرآتی” از بانک مسکن، بانک صادرات و سازمان امور مالیاتی؛ در رشته اذان “مهدی حسنی”، “ابراهیم اسدی” از بانک مسکن و “داود صالحی” از سازمان امور مالیاتی؛ در رشته ترتیل، “علی محمد موحدی متین”، “امیر محمد زاهدی” و “سید قاسم معصومی” از بانک ملت، سازمان امور مالیاتی و بانک صادرات بودند.

 

همچنین در رشته حفظ پنج جزء از قرآن کریم، “محمود یزدی” از بانک صادرات، “سید مهدی امینی” از بانک ملت و “روح الله میرزایی” از سازمان امور مالیاتی؛ در رشته حفظ سه جزء از قرآن کریم “سراج الدین احراری” و “محمود عاشری” هر دو از سازمان امور مالیاتی و حفظ یک جزء از قرآن کریم “محسن رحمتی پاک” از بانک تجارت، “سید مهدی یاسینی” از سازمان حسابرسی و “محمد علی فراهانی” از بانک ملت (به طور مشترک حائز رتبه دوم) و “نادر عبداللهی” از بیمه دانا به ترتیب، رتبه های اول تا سوم اولین دوره این محفل را از آن خود کردند.