طی مراسمی و با حضور خانواده‌ها؛ جوایز برندگان مسابقه دانش آموزی «امید آینده» بانک آینده، اهدا شد 
چاپ 

طی مراسمی و با حضور خانواده‌ها؛ جوایز برندگان مسابقه دانش آموزی «امید آینده» بانک آینده، اهدا شد

جوایز برندگان مسابقه «امید آینده»، ویژه کودکان و نوجوانان دانش­آموز که توسط بانک آینده برگزار شد در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ به برندگان مربوط، اهدا گردید.

بانک آینده، با هدف تشویق دانش­آموزان در زمینه ترسیم چشم­انداز آینده خود و تقویت طرز تلقی آینده­نگری در آن­ها، به­عنوان نسل آینده­ساز کشور، نسبت به طراحی و اجرای مسابقه با عنوان «امید آینده» اقدام نمود.

این مسابقه، در بازه زمانی ۱۵ اسفند ماه سال ۱۳۹۵ لغایت ۵  اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶ و در ۴ حوزه متنوع شامل: نقاشی و انشا نویسی (دوست داری در آینده چه­کاره شوی؟)، عکاسی (شبیه آینده­ات شو!) و طراحی (ابزار برای آینده)، به مرحله اجرا درآمد.

با توجه به استقبال گسترده دانش­آموزان از این مسابقه و از بین آثار متعدد رسیده، پس از بررسی­های کارشناسانه و طی فرآیند داوری، در نهایت تعداد ۹۶ نفر از شرکت کنندگان، به­عنوان آثار برتر انتخاب شده و به برندگان خوش شانس آن، طی مراسمی، جوایز نفیسی شامل: ۶ دستگاه پلی استیشن (۴) و تعداد ۹۰ کارت هدیه به مبلغ ۵ (پنج) میلیون ریال اهدا گردید.

گفتنی است؛ بانک آینده، پیش از این نیز نسبت به طراحی حساب «سپرده قرض­الحسنه پس­انداز امید آینده»، با هدف حمایت­های مالی مشترک خانواده­ها و بانک، به­منظور افزایش توانمندی­های آموزشی و پرورشی کودکان و نوجوانان کشور اقدام کرده است.

شایان ذکر است؛ اسامی برندگان این مسابقه، در تارگاه امید آینده به نشانی اینترنتی: www.ba-omid.ir، قابل مشاهده است.

درباره نویسنده

15363مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو