بازدید رئیس هیات مدیره و عضو هيات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران از شعبه جزيره کيش 
چاپ 

بازدید رئیس هیات مدیره و عضو هيات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران از شعبه جزيره کيش

محسن پدرام رئیس هیات مدیره، سلیمان توکلي عضو هيات مديره، مجيد وکيل مشاور مديرعامل و رئيس اداره حوزه مديريت و مصطفي پور مدير شعب استان هرمزگان بانک قرض الحسنه مهر ايران طي سفري به منظور بررسي ظرفيت ها و توسعه و برنامه ريزي بازاريابي، از جزيره کيش بازديد كردند.

به گزارش اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، شناسايي فرصت‌هاي پيش‌روي بانک در استفاده از ابزارهاي تامين مالي جديد اسلامي، بررسي نيازها و انتظارات گروههاي مختلف مشتريان به منظور طراحي ابزارهاي تمايز رقابتي و همچنين ارزيابي و اولويت بندي شاخصهاي موثر بر جانمايي شعب باتوجه به ديدگاه مشتريان از محورهاي اين سفر بود.
همچنین، در این سفر به منظور بررسی و ارزیابي منابع جذب شده، نحوه پيگيري وصول مطالبات، تخصيص بهينه منابع به مصارف و اقدامات انجام شده کارکنان به منظور تحقق اصول مشتري مداري از شعبه جزيره کيش اين بانک نيز بازديد به عمل آمد.
پدرام طی بازدید از شعبه کیش اظهارداشت: با توجه به ظرفیت و پتانسيل هاي حاصل از استقرار مراکز بزرگ اقتصادي در اين جزيره، اين شعبه مي‌تواند نقش موثرتري را در اجراي استراتژي‌هاي توسعه‌اي بانک ايفا نمايد.
در ادامه توکلی نیز ضمن تبیین اهداف و برنامه‌هاي بانک در سال ۹۶، همکاران را به تلاش براي جذب منابع بيشتر، کنترل مصارف و رعايت بهداشت اعتباري به منظور جلوگيري از ايجاد مطالبات ترغيب نمود.

درباره نویسنده

15419مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو