نادر قاسمی عضو هیات مدیره بانک مسکن شد 
چاپ 

نادر قاسمی عضو هیات مدیره بانک مسکن شد

نادرقاسمی به عنوان عضو جدید هیات مدیره بانک مسکن جانشین علیرضا بلگوری شد.

 

به گزارش روابط عمومی بانک مسکن، در مراسم تودیع و معارفه اعضای  هیات مدیره قدیم و جدید  بانک مسکن، که با حضور دکتر محمدهاشم بت شکن مدیر عامل بانک مسکن، مقامات ارشد این بانک و همچنین دکتر حسین قضاوی  معاون امور بانکی وزارت امور اقتصادی و دارایی  برگزار شد؛ قاسمی به عنوان عضو جدید هیات مدیره این بانک منصوب شد.

 

بر اساس این گزارش، نادر قاسمی، با بیش از ۲۸ سال سابقه فعالیت در سطوح مختلف کارشناسی و مدیریتی در بانک مسکن،‌ اکنون بواسطه تجربه و تسلط بر نظام تامین مالی مسکن، به سمت   هیات مدیره بانک توسعه­ای تخصصی مسکن،‌ منصوب شده است.قاسمی، پیش از این، مدیر امور اعتبارت بانک مسکن بود و قبل از آن نیز، ریاست ادارات مختلف بانک مسکن از جمله اداره طرح و برنامه و همچنین اداره امور شعب را بر عهده داشت.

 

محمدهاشم بت شکن مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به شایستگی های کاری قاسمی، از خدمات و اقدامات علیرضا بلگوری عضو پیشین هیات مدیره بانک مسکن نیز  قدردانی کرد.

 

این گزارش حاکی است، حسین قضاوی معاون امور بانکی وزارت امور  اقتصادی و دارایی نیز طی سخنانی  به تشریح نقش و اهمیت موضوع تامین مالی مسکن در اقتصاد ایران و ماموریت­های قابل اجرا در این حوزه پرداخت.

 

 

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو