با حضور قائم مقام وزیر صنعت مطرح شد تقدیر وزیر صنعت از مدیرعامل بانک صادرات ایران/ رشد ٣٦ درصدی تسهیلات اعطایی 
چاپ 

با حضور قائم مقام وزیر صنعت مطرح شد تقدیر وزیر صنعت از مدیرعامل بانک صادرات ایران/ رشد ٣٦ درصدی تسهیلات اعطایی

وزیر صنعت ، معدن و تجارت با اهدای لوح تقدیر از فعالیت بانک صادرات در رفع موانع تولید تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت از اقدامات این بانک در کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید قدردانی کرد.
این تقدیرنامه عصر امروز با حضور دکتر رضا رحمانی، قائم مقام وزیر صنعت در امور تولید به سیاوش زراعتی مدیرعامل بانک صادرات ایران اهداء شد.
دکتر رحمانی در این مراسم با بیان اینکه بانک صادرات در زمینه ایجاد رونق در صنایع کوچک و متوسط موفق به کسب رتبه برتر در نظام بانکی کشور شده، تأکید کرد: بانک صادرات در زمینه یاد شده عملکرد قابل تقدیری داشته است.
وی همچنین در این مراسم که داداشی، دبیر کارگروه ملی رفع موانع تولید و اقتصاد مقاومتی نیز حضور داشت، اظهار امیدواری نمود: بانک صادرات ایران همواره همکاری مناسبی را با صنعتگران داشته و انتظار داریم در سال جدید نیز شاهد ادامه همین روند در این بانک باشیم.
سیاوش زراعتی مدیرعامل بانک صادرات ایران نیز در این مراسم با اشاره به اعطای تسهیلات ٦١ هزار و ٨٠٠ میلیارد ریالی به ١٤ هزار و ٨٠٠ بنگاه تولیدی کوچک و متوسط در سال ٩٥ اظهار داشت: پرداخت تسهیلات به بنگاههای صنعتی در سال ٩٦ نیز ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به کسب رتبه برتر بانک صادرات در زمینه ایجاد رونق در صنایع کوچک و متوسط تصریح کرد: این اقدامات در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی صورت گرفته که در سالجاری نیز با جدیت پیگیری خواهد شد و در سال ٩٦ نیز طرح حمایت از صنوف تولیدی را در دستور کار خواهیم داشت.
شایان ذکر است؛ بانک صادرات از نظر رشد تسهیلات اعطایی در شبکه بانکی طی سال گذشته موفق به کسب رتبه برتر شده و تسهیلات اعطایی این بانک در مدت مذکور ٣/٣٦ درصد رشد داشته است.

درباره نویسنده

15363مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو