Logo of a company

استقبال مجلسیان از حمایت بانک قرض الحسنه مهر ایران در ارتقای سطح سلامت عمومي

تفاهم‌نامه همکاری در حوزه سلامت اجتماعی میان بانک قرض الحسنه مهر ایران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي به امضاي دکتر مرتضي اكبري مديرعامل بانك و دكتر سيد محمدهادي ايازي معاون امور اجتماعي وزير بهداشت رسيد.

به گزارش اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، بر اين اساس مقررشد تا طرفين در اين تفاهم نامه در زمينه هاي توسعه خدمات بهداشتي، درماني و آموزشي در چارچوب مسئوليت هاي اجتماعي خود همکاري نمايند، در اين تفاهمنامه که با محوريت خيرين سلامت اجرايي خواهد شد همچنين بر ارتقاى سرانه سطح سلامت عمومي از مسير اجرايي شدن مفاد آن تاکيد شده است.
از آنجایی که بیماران از جمله اقشاری هستند که در معرض مشکلات عديده مالي قرار مي‌گيرند با اجرايي شدن چنين طرح‌هايي بخش عمده‌اي از نگراني‌هاي اين قشر حل خواهد شد.
در همین راستا در خصوص مزیت‌های اجرایي شدن اين اقدام، نظرات تني چند از نمايندگان مجلس را از جمله رسول خضري، عضو کميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي، سهيلا جلودارزاده، عضو کميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي، شهاب نادري عضو کميسيون اقتصادي در مجلس شوراي اسلامي و هادي قوامي عضو کميسيون برنامه و بودجه جويا شده ايم كه در ادامه مي آيد.