دکتر حسین زاده: دانشکده پرستاری بیمارستان بانک ملی ایران در آینده نزدیک شروع به کار خواهد کرد 
چاپ 

دکتر حسین زاده: دانشکده پرستاری بیمارستان بانک ملی ایران در آینده نزدیک شروع به کار خواهد کرد

مدیر عامل بانک ملی ایران از شروع به کار مجدد دانشکده پرستاری بیمارستان بانک ملی ایران در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران،دکتر محمد رضا حسین زاده با اشاره به برنامه های مختلف این بانک در سال جاری بویژه در حوزه خدمات درمانی افزود:برای ارتقای سطح علمی بیمارستان بانک ملی ایران و نیز تربیت کادر پرستاری ورزیده بیمارستان متناسب با فرهنگ والای کاری این بانک،در آینده نزدیک دانشکده پرستاری بانک ملی ایران شروع به جذب دانشجو از طریق کنکور سراسری خواهد نمود.
بانک ملی ایران از سال ۱۳۱۷ با تاسیس واحد بهداری به کارکنان خود خدمات درمانی ارائه می کرد.
واحد مذکور در سال ۱۳۳۷ به بیمارستان تبدیل شد ولی ساختمان کنونی بیمارستان بانک در سال ۱۳۵۵ رسماً افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت و از آن زمان تاکنون یکی از بیمارستان های مهم و معتبر کشور محسوب می گردد.
 این بیمارستان با تاسیس دانشکده پرستاری در سال ۱۳۵۳ ،رأساً اقدام به پذیرش دانشجو کرده وبا تربیت پرستاران ،کادر درمانی مورد نیاز خود را تامین می کرد.
اینک پس ازگذشت چند سال از تعطیلی این دانشکده،خلاء آن در خدمات درمانی بانک به خوبی احساس شده و دکتر حسین زاده با همراهی هیات مدیره بانک درصدد احیای آن برآمده اند.
احیای گذشته با عظمت بانک و بیمارستان آن به عنوان یکی از خواسته های اساسی کارکنان وخانواده های آنان و بازنشستگان بانک ، در چند سال اخیر در دستور کار مدیریت ارشد بانک قرار داشته است به گونه ای که راه اندازی مجدد درمانگاه دندانپزشکی،بازسازی و بهسازی بخش icu و آنژیوگرافی،درمانگاه تخصصی قلب وتجهیز آن به آخرین تکنولوژی های پزشکی در همین راستا قابل ارزیابی می باشد.

درباره نویسنده

15415مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو