بانک صنعت و معدن رتبه ایران را در بازار پولی و مالی جهان بهبود بخشید 
چاپ 

بانک صنعت و معدن رتبه ایران را در بازار پولی و مالی جهان بهبود بخشید

مهدي كرباسيان معاون وزير صنعت ، معدن و تجارت و رئيس هيات عامل سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران در نامه اي به افخمي مديرعامل بانك صنعت و معدن از اين بانك به خاطر بازپرداخت بخشي از بدهي هاي معوقه كشور به بيمه هاي هرمس آلمان و ساچه ايتاليا كه موجب ارتقاء و بهبود رتبه ايران در بازار پولي و مالي در جهان مي شود قدرداني كرد.

كرباسيان دراين نامه آورده است: برخود لازم ميدانم مراتب قدرداني خود و ساير همكاران اين سازمان را در جهت همكاري و مساعي جنابعالي و همكاران محترم بانك صنعت و معدن در خصوص بازپرداخت بخشي از بدهي هاي معوقه كشور به بيمه هاي هرمس آلمان و ساچه ايتاليا كه منجر به ارتقا و بهبود رتبه ايران در بازار پولي و مالي در جهان خواهد شد را اعلام و ارج مي نهيم .

وي افزود: به اميد روزي كه مرزهاي توسعه يافتگي در دوران پساتحريم در دولت تدبير و اميد ، يكي پس از ديگري با درايت و سختكوشي و تلاش مضاعف دلسوزان كشور با اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتي پيموده و گشوده شود.

گفتني است بانك صنعت و معدن بازپرداخت بدهي كشتيراني جمهوري اسلامي ايران به بيمه هرمس به مبلغ ۹۰ ميليارد تومان و بدهي هاي سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران به بيمه هرمس به مبلغ ۵۶ ميليارد تومان و بيمه ساچه ايتاليا به ميزان ۲۲۰ ميليون يورو را تامين مالي كرده است.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو