دکتر اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران: بانک قرض الحسنه مهر ایران با اتکا به اعتبار و نیروی انسانی جوان و توانمند مي تواند نقش برجسته اي در توسعه اقتصادي واجتماعي کشور داشته باشد. 
چاپ 

دکتر اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران: بانک قرض الحسنه مهر ایران با اتکا به اعتبار و نیروی انسانی جوان و توانمند مي تواند نقش برجسته اي در توسعه اقتصادي واجتماعي کشور داشته باشد.

بانک قرض الحسنه مهر ایران با اتکا به اعتبار و نیروی انسانی جوان و توانمند مي تواند نقش برجسته اي در توسعه اقتصادي واجتماعي کشور داشته باشد.

دکتر اکبری با حضور در همایش مدیران این بانک که روز چهارشنبه سوم خرداد در شهر شيراز برگزار شد، ضمن قدرداني از حضور مردم ايران در انتخابات رياست جمهوري بر استفاده ازهمه توان بانك قرض الحسنه مهر ايران براي كمك به توليد و رونق كسب و كارهاي كوچك در كشور تاكيد كرد.

وی گفت: مردم در انتخابات با رای خود از کل نظام حمایت کردند و مدیران بايد تمام توان خود را براي خدمتگزاري به مردم به کار گيرند. شرايط رو به رشد اقتصادي کشور در كنار دستاوردهاي دولت يازدهم در سايه تدبير و نگاه عميق كارشناسي كه بر كل دولت حاكم بوده، محقق شده و اميدواريم كه اين شرايط در آينده نيز تثبيت شود و رشد روز افزون داشته باشد.

اکبری با اشاره به حماسه تاریخی فتح خرمشهر _ در سوم خرداد، تصریح کرد: سوم خرداد ياد آور رشادتها و ايثارگري عزيزاني است که در مسير تحقق آرمانهاي انقلاب تلاش و حماسه هاي بزرگي را خلق کردند.
آرامش امروز ایران اسلامی آن هم در منطقه ای پر تلاطم مدیون خون پاک شهيدان و از خود گذشتگي آنان است.
اکبری سرمایه انسانی را از دارائیهاي مهم بانک دانست و گفت: نيروي انساني سرمايه بزرگي است که به کمك آن مي توان خدمات بهينه و ارزشمندي را به آحاد جامعه ارائه نمود كه بحمدالله بانك قرض الحسنه مهر ايران با اين سرمايه با ارزش مي تواند حركت بانك به سمت اهداف بزرگ و تكرار موفقيت هاي گذشته را تسريع كند
در پایان وی با اشاره به اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران همواره تلاش نموده تصويري روشن از اين بانک را در اذهان شکل دهد افزود: بانك قرض الحسنه مهر ايران به عنوان بزرگترين و نخستين بانك تخصصي قرض الحسنه در كشور با حمايت دولتمردان و مسئولان عالي كشور و بانك مركزي و وزارت اقتصاد به دنبال ايفاي نقش اساسي خود در شكوفايي اقتصاد بالاخص حمايت از كسب و كارهاي كوچك و توانمندسازي اقشار آسيب پذير جامعه مي باشد.

درباره نویسنده

15419مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو