Logo of a company

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی:برای ورود هر هواپیما ١ هزار شغل مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می شود

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی ضمن تقدير از بانك صنعت و معدن به خاطر همكاري در ورود چهار فروند هواپیمای ای تی آر به ناوگان شركت هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران گفت: براي ورود هر هواپيما ١ هزار شغل مستقيم و غير مستقيم ايجاد مي شود .

به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن اصغر فخریه کاشان كه در مراسم ورود چهار فروند هواپیمای ياد شده سخن مي گفت افزود: خريد هواپيماهاي جديد مصداق واقعي تحقق اقتصاد مقاومتي است ، در پشت پرده اين عمليات ، پيچيدگي هايي وجود داشت كه تنها فهم فني و تاريخي رئيس كل بانك مركزي و مديرعامل بانك صنعت و معدن قادر به حل آن بود.

وي تصریح کرد: با استفاده از این هواپیماها می توانیم فرودگاه های کوچک و محروم را رونق ببخشیم كه براساس برآوردهای کارشناسی ورود هر هواپیمای نو یکهزار شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می کند.

گفتني است در خصوص تامين مالي هواپيماهاي ياد شده بانك صنعت و معدن به عنوان بانك عامل كارگزار بوده كه تامين مالي آنرا صندوق توسعه ملي از محل مصوبه شوراي عالي امنيت ملي بر عهده داشته است.

پيش تر از اين نيز بانك صنعت و معدن در راستاي تجهيز ناوگان حمل و نقل هوايي كشور، تعمير و نوسازي ٢٥ فروند موتور هواپيماي موجود را به انجام رسانده است.