Logo of a company

بوشهر پیشتاز استان های کشور در حوزه بازاریابی پاساد مدیر شعب استان بوشهر بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: شعب این استان در سال ۹۵، با اقدامات صورت گرفته در زمینه هاي مشتري مداري، بازاريابي و جذب منابع عملکرد مثبت و مطلوبي از خود ارائه داده و نسبت به سال ۹۴ به رشد ۴۰ درصدي منابع دست يافته اند.

به گزارش اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، پاساد ضمن اشاره به فعاليت هاي موثر همکاران صف و ستاد اين استان در حوزه بازاريابي بيان داشت: نشست با مديران و مسئولين مالي ادارات، سازمان ها و شرکت هاي گاز، نفت و پتروشيمي مستقر در منطقه نقش بسزايي در افزايش سهم بانک از بازارهاي هدف ايفا نموده است.
وی افزود: همچنین انجام تبلیغات محیطي از قبيل نصب بنر در سطح استان ،توزيع پوسترهاي تبليغاتي در بين شرکت ها، تلاش در جهت رضايت مشتريان، معرفي خدمات الکترونيکي بانک در بين مردم و تعامل با همه اقشار جامعه ديگر اقدامات شايسته همكاران براي گسترش عرصه هاي فعاليت و افزايش منابع جذب شده مي باشد.
مدیر شعب استان بوشهر، شعب دیلم(کد۲۸۰۵)، چمران(کد۲۸۰۸)، چغادک(کد۲۸۱۵) و كنگان (كد۲۸۰۶) را چهار شعبه برتر استان در سال ۹۵ عنوان كرد و ادامه داد: در سال گذشته با بازدید دوره ای از شعب به همراه برگزاري جلسات ماهيانه با روسا و معاونين شعب و همچنين تشكيل كميته هاي بازاريابي و وصول مطالبات،اغلب نقاط ضعف و قوت شعب مورد تجزيه و تحليل قرار گرفت و گام هاي مثبتي در موفقيت شعب برداشته شد.
پاساد تصریح کرد: همواره سعی شده است اصل مشتری مداری و تکريم ارباب رجوع از همان لحظات آغازين حضور مشتري در شعبه رعايت شود و به گونه اي شايسته با مراجعه کننده ارتباط برقرار گردد.
مدیر شعب استان بوشهر خاطر نشان کرد: در راستای معرفی بانک و جذب منابع، جلسات متعددی با خيرين برگزار گرديد و با تشکيل کميته راهبردي در استان، تعاملات خوبي در راستاي اعطاي بسته هاي حمايتي باشگاه خيرين و همچنين طرح رويش باور و اعطاي تسهيلات ارزان قيمت به افراد معرفي شده از طرف خيرين، صورت پذيرفت.