Logo of a company

سه برابر شدن یارانه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از فروردین ماه

tebوزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر لزوم حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و افراد ناتوان در جامعه به عنوان وظیفه ذاتی دولت، اعلام کرد: دولت در فروردین ماه امسال بدون هر گونه بزرگنمایی و استفاده تبلیغاتی، یارانه افراد فاقد توانایی انجام کار و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)، را به سه برابر افزایش داد.

به گزارش (شادا)، طیب نیا در بخش دیگری از سخنان خود در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان سمنان که در شهرستان شاهرود برگزار شد، با اشاره به شرایط نابهنجار اقتصاد کشور از جمله تورم ۴۰ درصدی و نرخ رشد منهای ۶.۸ درصدی در سال ۱۳۹۲، تصریح کرد: مردم در سال ۱۳۹۲ با رای خود در پای صندوق ها، عقلانیت، تدبیر و اعتدال در سیاست داخلی و خارجی را انتخاب کردند.

وی گفت: از منظر دولت تدبیر و امید، انقلابی واقعی کسی است که بتواند طوری رفتار کند که بر مبنای همان ارزش های والای انقلاب اسلامی، نیازهای اقتصادی مردم را مرتفع کند و ما فکر می کنیم با کمک به کاهش مشکلات اقتصادی مردم، در راستای اهداف انقلاب و انجام رسالت تاریخی خود گام برداشته ایم.

وی با بیان اینکه ما فکر می کنیم در طول دولت یازدهم، توانسته ایم اعتماد از دست رفته مردم به دولت طی دو دوره قبل از آن را بازگردانیم، اظهار داشت: ما به مردم وعده کاهش تورم، افزایش نرخ رشد اقتصاد و ایجاد ثبات در بازارهای طلا و ارز را دادیم و به آن، عمل هم کردیم و فکر می کنیم این موجب ارتقای ظرفیت های نظام و افزایش چشمگیر سرمایه اجتماعی شدیم.

طیب نیا افزود: شک نداریم، بدون این پشتوانه و این سرمایه اجتماعی، دولت هرگز در مذاکرات هسته ای موفق نمیشد و دشمنانی که خواهان ریشه کنی نظام و ملت ایران بودند، حاضر نمیشدند در مقابل ما کوتاه بیایند و حقوق حقه ما را به رسمیت بشناسند.