بهره‌برداری از 8 باب مدرسه ساخت بانك آينده در سال تحصيلي جديد 
چاپ 

بهره‌برداری از ۸ باب مدرسه ساخت بانك آينده در سال تحصيلي جديد

۸ باب مدرسه و يك سالن ورزشي كه بانك آينده در مناطق کمتر برخوردار كشور مي‌سازد، با شروع سال تحصيلي جديد به بهره‌برداري مي‌رسد.

به گزارش روابط عمومي بانك آينده، عمليات ساخت اين مدارس كه از زمستان سال ۱۳۹۵ آغاز شده تا قبل از پایان تابستان جاری به اتمام رسیده و در سال تحصيلي ۱۳۹۶ ؛ پذيراي دانش‌آموزان است.

بانك آيندهعلاوه بر عرضه خدمات ومحصولات نوین، ارزش‌آفرینی برای مشتریان؛ اين بار نيز در راستاي تعهد به مسووليت‌هاي اجتماعي خود، اقدامبه ساخت ۸ مدرسه و تکمیل يك سالن ورزشي در مناطق کمتر برخوردار كشور كرده است كه عمليات عمراني آن در دست انجام و تا پيش از سال تحصيلي جديد به پايان مي‌رسد.اين مدارس در استان‌هاي كرمان، هرمزگان، بوشهر، سيستان و بلوچستان، كردستان، كهگيلويه و بويراحمد و ايلام واقع شده و سالن ورزشي مذكور نيز در یکی از روستاهای استان مركزي در حال ساخت و یا تکمیل است.

شايان ذكر است؛ بانك آينده که در راستاي عمل به مسووليت‌هاي اجتماعي گام‌هاي مثبت دیگری نیزبرداشته که مشارکت در حوزه‌های: محيط زيست،بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، ورزش و حمايت از خانواده‌هاي شهداي آتش نشان پلاسكواز جمله بعضی از این این اقدامات می‌باشند.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو