دستور انتخاباتی سرپرست دانشگاه آزاد 
چاپ 

دستور انتخاباتی سرپرست دانشگاه آزاد

 

سرپرست دانشگاه آزاد در ابلاغیه ای اعلام کرد: تمامی قسمتها، واحدها و بخش های وابسته و تابعه این دانشگاه وظایف قانونی خود را به بهترین نحو ممکن تداوم بخشند و نسبت به ارائه خدمات اقدام کنند.

به گزارش دانشگاه آزاد، علی محمد نوریان ضمن قدردانی از خدمات و زحمات حمید میرزاده در مدت تصدی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه ای به روسای واحدهای مراکز استان (دبیران هیات امنای استان ها)، روسای واحدهای جامع مستقل، واحدها، مراکز آموزشی و سازمان سما این دانشگاه ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده است:

«نظر به لزوم اداره هرچه بهتر و پویاتر دانشگاه و تداوم امور آن مقتضی است ترتیبی اتخاذ شود تا تمامی قسمت ها، واحدها و بخش های وابسته و تابعه دانشگاه وظایف قانونی خود را به بهترین نحو ممکن تداوم بخشیده و با رعایت قوانین، مقررات و مصالح، نسبت به ارائه خدمات شایسته اهتمام ورزند.

بر اساس این بخشنامه به منظور ایجاد جو آرامش، اطمینان و استمرار خدمت رسانی به دانشجویان در دانشگاه، تا اطلاع بعدی از هرگونه عزل و نصب در تمامی مشاغل تحت پوشش دانشگاه خودداری و موارد ضروری را با اینجانب مکاتبه کرده تا در صورت صلاحدید مجوز لازم داده شود.

قرارداد های جدید بالای یک میلیارد ریال (یکصد میلیون تومان) فعلا منعقد نشده و درباره قراردادهای فوری کمتر از آن نیز پس از تایید عامل خزانه دار استان و تصویب معاون اداری و مالی سازمان مرکزی اقدام شود.

در مورد تداوم قراردادهای موجود نیز در چارچوب مصوبات قانونی اقدام و از ایجاد هرگونه تعهد جدید پرهیز شود.

بر اساس بندهای این بخشنامه با توجه به نزدیکی ایام انتخابات، هیچ یک از بخش های ستاد مرکزی و واحد و مراکز دانشگاهی و واحدهای تابعه و وابسته مطلقا مجاز نیستند که در اوقات اداری و یا با صرف هزینه از منابع دانشگاه برای گروه های سیاسی و کاندیداهای مورد نظر فعالیت و تبلیغ کنند.»

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو