باباحیدری: نامزدهای انتخاباتی وعده‌های حقیقی و برنامه عملی ارائه دهند 
چاپ 

باباحیدری: نامزدهای انتخاباتی وعده‌های حقیقی و برنامه عملی ارائه دهند

نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: نامزدهای انتخاباتی باید وعده‌های حقیقی و برنامه عملی ارائه دهند و به طور یقین مردم آگاهانه رصد کرده و فرد اصلح را انتخاب می‌کنند.

علی کاظمی باباحیدری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: انتخابات، پایه و اساس کشوری دموکراسی است.

وی با اشاره به اینکه یکی از افتخارات نظام اسلامی وجود اعتماد میان مردم و مسئولان است، افزود: این انقلاب از همان اوایل با نظر مردم شکل گرفت و با گذشت کمتر از چندماه از پیروزی، نخستین انتخاب توسط مردم در ۱۲ فروردین ماه ۵۸ با دادن رای آری به جمهوری اسلامی انجام شد.

کاظمی باباحیدری گفت: در این نظام، مردم سالاری دینی حاکم است و براساس قانون، رئیس جمهور، نمایندگان مجلس و شوراهای اسلامی شهر و روستاها به دست مردم انتخاب می‌شوند.

نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس اضافه کرد: برگزاری انتخابات باشکوه همراه با حضور گسترده مردم نشان از وحدت و یکپارچگی کشور است.

وی ادامه داد: خوشبختانه مردم همواره با شرکت در این رویداد عظیم در بُعد داخلی و بین المللی انسجام و شکوه ایران را در عرصه عمل به تصویر کشیدند.

کاظمی باباحیدری بیان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری ملت ایران خلق حماسه کردند و این حماسه پشتوانه نظام در جهان کنونی است.

وی تاکید کرد: هر چه رئیس جمهور و اعضای شوراهای شهر و روستادر انتخابات آتی، با آرای بیشتری از سوی مردم برگزیده شوند برای حل مشکلات با اطمینان افزون‌تری قدم برمی‌دارند.

کاظمی باباحیدری با اشاره به عملکرد تخریبی و احتمالی برخی کاندیداها و حامیان آنان، تصریح کرد: کشور دارای فرهنگ غنی است و وظیفه مردم و نامزدهای آنان سنگین است و رقابت باید در چارچوب قانون و بر اساس رفاقت باشد.

وی اضافه کرد: نامزدهای انتخاباتی باید وعده‌های حقیقی و برنامه عملی ارائه دهند و به طور یقین مردم آگاهانه رصد کرده و فرد اصلح را انتخاب می‌کنند.

نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس اظهار کرد: دادن وعده‌ای که پس از پیروزی در انتخابات محقق نشود موجب دلسردی و ناامیدی مردم خواهد شد.

کاظمی باباحیدری با بیان اینکه مردم بهترین داور هستند، خاطرنشان کرد: مبنا براین تفکر قرار داده شود که عدم پیروزی سایر رقبا به معنای بازنده بودن نیست بلکه این افراد بر اساس احساس وظیفه در راستای تعالی نظام وارد میدان شده‌اند.

وی گفت: امید است انتخابات پیش‌رو در کمال صحت، آرامش و با حضور حداکثری مردم همیشه در صحنه تبدیل به رخدادی با صلابت برای کشور شود.

کاظمی باباحیدری در پایان از اقشار مختلف خواست با گرم شدن فضای انتخابات شور و شعور و رعایت اخلاق انتخاباتی را سرلوحه قرار دهند.

درباره نویسنده

15363مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو