تقدیر استاندار چهار محال و بختیاری از عملکرد بانک صادرات ایران 
چاپ 

تقدیر استاندار چهار محال و بختیاری از عملکرد بانک صادرات ایران

استاندار چهار محال و بختیاری با ارسال پیامی به مدیر امور شعب بانک صادرات از عملکرد این بانک در بخش اقتصاد مقاومتی تقدیر کرد.

به گزارش   روابط عمومی بانک صادرات ایران، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهار محال و بختیاری در پیام خود با اشاره به همکاری و تعامل ارزشمند این بانک در زمینه پرداخت تسهیلات به طرح ها و واحدهای تولیدی مصوب ستاد اقتصاد مقاومتی، کسب جایگاه نخست در زمینه پرداخت این گونه تسهیلات را تبریک گفت.

در بخشی از پیام استاندار چهار محال بختیاری خطاب مدیر شعب این بانک در آن استان آمده است:

اقتصاد مقاومتی الگوی الهام بخش حرکت چرخهای صنعت، تولید و توسعه پایدار در کشور است، در شرایطی که دولت تدبیر و امید با تنظیم            برنامه های دوازده گانه، تمام مساعی خود را برای تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی به کار گرفته است، همکاری ارزشمند و همسویی مجددانه جنابعالی و مجموعه همکاران محترم آن بانک در پرداخت تسهیلات به طرحها و واحدهای تولیدی مصوب ستاد اقتصاد مقاومتی بدون شک اثرات شگرفی در ایجاد فرصتهای جدید شغلی و ارتقاء شاخصهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و در نتیجه رشد و توسعه پایدار استان خواهد داشت.

استاندار چهار محال و بختیاری ضمن تبریک کسب این عنوان اظهار امیدواری کرده: بانک صادرات کماکان ایجاد روند حمایتی از بنگاههای تولیدی را در سرلوحه برنامه های خود قرار دهد.

شایان توجه است، عملکرد موفق و دستاوردهای درخشان این بانک در بخش های مختلف از جمله پرداخت تسهیلات به طرح های اقتصادی، پرداخت تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط، سامان دهی موسسه منحله میزان و … تقدیر و تحسین مدیران، عالیرتبه کشور را در پی داشته است.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو