پیام مدیرعامل و اعضای محترم هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به مناسبت فرارسیدن نوروز 1396: 
چاپ 

پیام مدیرعامل و اعضای محترم هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۳۹۶:

 
یا مقلب القلوب و الابصار   یا مدبر الیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال   حول حالنا الی احسن الحال

فرارسیدن سال نو، بهار طبیعت و عید سعید نوروز، جلوه ای متعالی از اندیشه ورزی، بالندگی، پویایی، تحول، شادابی و نشاط است.

بانک قرض الحسنه مهر ایران در سالی که گذشت بار دیگر به پشتوانه صاحبان سهام، مشتریان و خیرین ارجمند همدلی و همبستگی را سرلوحه کار خود قرار داده و در سایه اعتماد ارزشمند هموطنان، سالی پر فروغ را تجربه کرد. سال گذشته موفق شدیم تا با تکیه بر اعتماد و همکاری مشتریان و سهامداران گامهای مثبت و موثری را در مسیر پیشرفت بانک برداشته و آنگونه باشیم که شایسته هموطنان عزیزمان است.

اعتقاد داریم که حمایت از سرمایه های اجتماعی به عنوان یکی از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی، نقش بسیار برجسته ای را در رشد و شکوفای کشور رقم خواهد زد، از این رو با وفاق و همدلی کلیه کارکنان مجموعه در راستای سیاست های مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، دولت محترم و بانک مرکزی اقدامات شایسته ای صورت پذیرفته است.

اینک در آغاز فرا رسیدن سال نو و رویش دوباره طبیعت لازم میدانم تا همراهی های صورت گرفته خیرین، مردم، مسئولین و همکاران خود را در اقصی نقاط میهن عزیز اسلامیمان سپاس گویم و در سالی که در پیش رو داریم عزم خود را جزم نموده و توسعه و تعمیم فرهنگ غنی قرض الحسنه با تاکید بر اصول مشتری مداری و تکریم مشتریان را سرلوحه کار خود قرار دهیم. کلیه همکاران عزیز وظیفه دارند تا این اصول را با جان و دل باور داشته و در سال جدید بهترین خدمات خود را به مردم شریف ایران تقدیم نمایند، تا در راه حصول شکوفایی اقتصادی و رفاه عمومی جامعه اقدامات مطلوب و موثری صورت پذیرد.

بدون تردید با همت و تلاش مجدانه ای که در شما عزیزان سراغ دارم، در سال جدیـد نقـش اثر گـذار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را بیش از گذشته در صحنه اقتصاد کشور و در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود احساس خواهیم نمود.

انشاءلله در سال ۹۶ همچون سال های قبل، توسعه خدمات بانکی توام با گسترش توجهات به ابعاد نظارتی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر سلامت عملیات و حساسیت ویژه بر تحقق اهداف تعیین شده، در راس برنامه های بانک قرض الحسنه مهر ایران قرار گیرد. امید است تا در این سال با همکاری سرمایه انسانی توانمند، کار آمد و ارزشمند این بانک و به مدد حس خود باوری، اتکا بر قابلیت های درونی سازمان و فعالیت مضاعف در اجرای سیاست ها و اولویت های بانک، اقدامات شایسته ای را شاهد باشیم.

درباره نویسنده

15415مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو