مذاکره با شرکت های بزرگ دنیا دستاورد حضور در نمایشگاه املاک و مستغلات 
چاپ 

مذاکره با شرکت های بزرگ دنیا دستاورد حضور در نمایشگاه املاک و مستغلات

استقبال شرکت‌های متعدد خارجی از غرفه گروه سرمایه گذاری مسکن در نمایشگاه املاک و مستغلات جالب توجه بود.

 

به گزارش روابط عمومی بانک مسکن، مسعود سعادتمند، مدیر روابط عمومی گروه سرمایه گذاری مسکن با تشریح دستاوردهای چهارمین دوره نمایشگاه املاک و مستغلات ، از مذاکره گروه سرمایه گذاری مسکن با شرکت‌های بزرگ دنیا و فعال در صنعت ساخت و ساز خبر داد و گفت: در جریان این نمایشگاه در جهت توسعه فعالیت‌های گروه، با چند مجموعه از کشورهای هلند، ایتالیا، آذربایجان، آلمان و چین مذاکرات تجاری صورت گرفت که این مذاکرات همچنان برای دستیابی به عقد قرارداد ادامه دارد.

 

مدیر روابط عمومی گروه سرمایه گذاری مسکن با اشاره به محورهای مذاکرات گروه با مشتریان خارجی؛ انتقال دانش فنی به داخل کشور، ورود محصولات و فناوری‌های نوین به کشور در صنعت ساخت و ساز و سرمایه گذاری‌ها‌ی مشترک را مهم‌ترین محورهای این مذاکرات اعلام کرد و گفت: خوشبختانه روند انجام مذاکرات مثبت است و امیدواریم نتایج آن‌ها در صورت توافق طرفین منجر به عقد قرارداد شود.

 

براساس این گزارش، سعادتمند  با بیان اینکه گروه  سرزمایه گذاری مسکن در سه دوره این نمایشگاه حضور فعال داشته است، درباره فضای نمایشگاه در بُعد بین المللی و فضای پسا برجام نیز گفت: در بخش بین المللی، فضای نمایشگاه به مراتب بهتر از ادوار گذشته بود و شرکت‌های بین‌المللی و حتی اروپایی استقبال خوبی از چهارمین دوره این نمایشگاه نسبت به گذاشته کردند.

 

وی درباره دستاوردهای داخلی چهارمین نمایشگاه املاک و مستغلات نیز با بیان اینکه گروه سرمایه گذاری مسکن بالغ بر ۳۰ پروژه خود را در این نمایشگاه به صورت اقساط عرضه کرد، گفت: این پروژه‌ها با کاربری‌های مختلف مسکونی، تجاری و اداری به متقاضیان با شرایط ویژه ارائه و با استقبال متقاضیان مواجه شد که در خصوص برخی از واحدها مذاکرات جدی صورت گرفت و در خصوص برخی دیگر نیز منجر به عقد قرارداد شد.

 

این گزارش حاکی است، گروه سرمایه گذاری مسکن، در ۲۸ استان کشور در قالب شرکت‌های تابعه و منطقه‌ای فعالیت

می کند و از بزرگ‌ترین فعالان صنعت ساختمان و انبوه‌سازی در کشور محسوب می شود.

 

شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن ششم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۹ تاسیس و در سال ۱۳۸۲ نیز وارد بازار بورس شد که طی چند سال اخیر، سهام شش شرکت زیر مجموعه در بازار سرمایه ایران پذیرفته شده‌اند. آخرین سرمایه ثبت شده شرکت ۵۵۰۰ میلیارد ریال است و «شرکت گروه مالی بانک مسکن» سهامدار اصلی آن است.

 

فعالیت‌های شرکت در زمینه‌هایی چون ساخت مجتمع‌های مسکونی، تجاری، اداری و آموزشی و نیز ساخت آزاد راه، خطوط انتقال آب و آماده سازی زمین متمرکز شده است. این شرکت از ابتدای تاسیس تاکنون عملیات اجرایی حدود ۶۵ هزار واحد مسکونی در قالب بیش از ۳۹۰ پروژه آغاز شده که بالغ بر ۵۰ هزار واحد آن به بهره‌برداری رسیده است.

 

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو