بانک قرض الحسنه مهر ایران :رشد 22 درصدی منابع در شعبه میدان قدس استان خراسان جنوبی 
چاپ 

بانک قرض الحسنه مهر ایران :رشد ۲۲ درصدی منابع در شعبه میدان قدس استان خراسان جنوبی

شعبه میدان قدس استان خراسان جنوبی (کد ۳۴۰۳) بانک قرض الحسنه مهر ایران با رشد ۲۲ درصدی منابع قرض الحسنه در سال جاری در زمره شعب موفق کشور قرار گرفت.

به گزارش اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، احسان احمدی درمیان، رئیس شعبه میدان قدس استان خراسان جنوبی در رابطه با نسبت مصارف و میزان مطالبات شعبه خود بیان داشت: با اقدامات مثبت انجام شده، نسبت مصارف به منابع در حال حاضر ۶۸% می باشد و مجموع مطالبات سر رسید گذشته نسبت به پایان سال گذشته با کاهش روبرو بوده است.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در زمینه های جذب منابع پایدار قرض الحسنه گفت:  جذب منابع قرض الحسنه خیرین، سازمان ها و ادارات، و همچنین جذب مشتریان حقیقی که با توجه به برآورده کردن نیازهای مورد انتظار و معقولشان باعث ماندگاری منابع قرض الحسنه این مشتریان شده است برخی از فعالیت های موثر صورت گرفته در این زمینه می باشد.

احمدی با اشاره به اهمیت بازاریابی افزود: در اکثر سازمان ها و ادارات توسط شخص رئیس شعبه به همکاری احدی از همکاران استان بازاریابی صورت گرفته که به یاری خدا نتایج مطلوبی نیز اخذ شده، همچنین با شرکت هایی که قابلیت همکاری با بانک را داشته اند مذاکره صورت گرفته و منابع قرض الحسنه پایدار جذب شده است.

وی در رابطه با عملکرد و همکاری های انجام شده در زمینه پیگیری و وصول مطالبات اظهارداشت: مطالبات شعبه با توجه به مدت تاخیر اقساط بین همکاران تقسیم شده و پیگیری تا حصول نتیجه توسط هر شخص انجام میگیرد. همچنین علاوه بر تماس های مکرر با مشتریان دارای مطالبات، اخطاریه های لازم نیز برای آنان صادر می گردد. مطالبات معوق و مشکوک الوصول توسط رئیس شعبه با همکاری واحد حقوقی استان پیگیری می شود.

رئیس شعبه میدان قدس استان خراسان جنوبی ضمن تاکید بر اهمیت مشتری مداری، تکریم ارباب رجوع و رعایت اصول اخلاقی ادامه داد: در این راستا برخورد با مشتریان و رفتار پرسنل بانک هر لحظه توسط رئیس شعبه رصد می شود. ضمن اینکه شخص همکاران نیز رعایت های لازم را در این خصوص انجام داده و با بهترین نحو و صبوری با مشتریان برخورد می کنند.گذاشتن در نوشته

وی در خصوص تعاملات و اقداماتی که منجر به کسب رتبه برتر برای شعبه شده است اظهارداشت: جذب منابع پایدار،  تلاش پرسنل در جهت حداکثر رضایت مشتریان (به عنوان مثال واریز تسهیلات در کمترین زمان صورت می گیرد)، طبقه بندی مشتریان و تا حد امکان شناخت تمامی مشتریان، جذب منابع سازمان ها، ادارات، شرکت ها و بنگاه ها(در این خصوص تعاملات صورت گرفته بزرگتر و پایدار تر بوده و همچنین مشتریان حقیقی زیادی که از طرف این مشتریان حقوقی معرفی و جذب شده اند)، پیگیری روزانه و مکرر مطالبات شعبه از جمله فعالیت هایی است که نقش بسزایی در دستیابی شعبه به رتبه برتر داشته است.

درباره نویسنده

15429مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو