Logo of a company

پرداخت ۲۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات بانک مسکن به متقاضیان اردبیلی

بانک مسکن استان اردبیل تا پایان دی ماه امسال ۲۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت کرده که نشان می دهد ۱۱۲ درصدِ هدف تعیین شده برای این استان ، محقق شده است.

به گزارش روابط عمومی بانک مسکن ، ابوالفضل کوهی فرد، مدیر شعب بانک مسکن استان اردبیل با بیان اینکه این مدیریت در پرداخت تسهیلات علاوه بر تحقق هدف ترسیمی سال جاری، ۱۲ درصد نیز بیشتر تسهیلات پرداخت کرده است گفت: در سال جاری هدف گذاری کردیم که دو هزار و ۱۱۴ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان  پرداخت کنیم، اما تا پایان دی ماه امسال ۲۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات از سوی مدیریت استان اردبیل پرداخت شده که نشان می دهد ۱۱۲ درصدِ هدف تعیینی محقق شده است.

وی در تشریح جزئیات تسهیلات پرداختی بانک مسکن در این استان تصریح کرد: در ۱۰ ماهه سال جاری، ۸۲۴ فقره تسهیلات مشارکت مدنی به ارزش یک هزار و ۴۲۴ میلیارد ریال، یک هزار و ۶۵ فقره تسهیلات خرید ساختمان به ارزش ۴۶۰ میلیارد ریال، ۱۲ فقره تسهیلات خرید لوازم منزل به ارزش یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال، یک هزار و ۱۰۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش ۱۲۵ میلیارد و ۴۵۳ میلیون ریال، ۸۴۳ فقره تسهیلات جعاله به ارزش ۸۱ میلیارد ریال، ۱۰۹ فقره تسهیلات مرابحه به ارزش ۳۱ میلیارد ریال و ۴۹ فقره تسهیلات شامل مضاربه و سایر به ارزش ۱۶ میلیارد ریال به متقاضیان  پرداخت شده است.

 

مدیر شعب بانک مسکن  استان اردبیل با تاکید بر اینکه از ابتدای آغاز مرحله اجرایی مسکن مهر تا کنون به ۶۲ هزار واحد تسهیلات داده شده است ادامه داد: ۵۵ هزار واحد از این تعداد واحد را فروش اقساطی کرده ایم که بر این اساس هنوز هفت هزار واحد باقی مانده اند.

 

وی خاطرنشان ساخت: از این هفت هزار واحد، ۲۴۰۰ فقره تفاهمنامه ای هستند، ۲۴۰۰ واحد به شرکت های تعاونی تعلق دارند، ۶۲۸ واحد توسط بنیاد مسکن اداره می شود و یک هزار و ۷۰۰ واحد نیز خودمالک هستند.