اخبار بانک صنعت و معدن 
چاپ 

اخبار بانک صنعت و معدن

 

محمد ملكي مديرعامل شركت ايران خودرو كرمانشاه گفت: تعامل تمامي سطوح مديريتي تا كارشناسي بانك صنعت و معدن با اين طرح به بهترين شكل بوده و امر ياد شده نشان دهنده توان تخصصی و کارشناسی و درك اين بانك از اهميت طرح هاي بزرگ و ارزشمند صنعتي در كشور است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن ، وي كه در مصاحبه با خبرنگار اين پايگاه سخن مي گفت افزود: بانك صنعت و معدن يك بانك كارشناسي و تخصصي است و با بانك هاي تجاري تفاوت زيادي دارد و از اين رو نقش عمده اي در توسعه صنعتي كشور ايفا مي كند.

ملكي نحوه عملكرد بانك با اين طرح را عامل اجراي به موقع آن دانسته و افزود: اين امر در باز پرداخت به موقع تسهيلات دريافتي نيز تاثير دارد.

بنا به گفته وي ۷۸ درصد از كل حجم سرمايه گذاري طرح ايران خودرو توسط بانك صنعت و معدن و ۲۲ درصد توسط گروه صنعتي ايران خودرو تامين ميشود.

ملكي گفت ميزان تسهيلات مصوب بانك صنعت و معدن ۴۵۰ ميليارد ريال است كه تاكنون ۲۸۰ ميليارد ريال از مبلغ ياد شده پرداخت شده است ؛ از ۱۲۲ ميليارد ريال سهم گروه صنعتي ايران خودرو نيز تا اين زمان مبلغ ۸۰ ميليارد ريال در اختيار شركت قرار گرفته است.

مديرعامل ايران خودرو كرمانشاه تصريح كرد در فاز اول ۱۵ هزار دستگاه خودرو توسط اين شركت توليد و براي ۱۹۰ نفر اشتغال مستقيم ايجاد خواهد شد كه براي جذب اين تعداد در سه نوبت از طريق جرايد كثير الانتشارفراخوان عمومي داده شده و پس از برگزاري آزمون ورودي، و انجام مصاحبه جذب نيرو صورت خواهد گرفت.

وي گفت : ادامه جذب نيروي اشتغال مستقيم نيز به همين نحو و متناسب با پيشرفت طرح انجام ميشود و براي نيروهاي جذب شده دوره هاي آموزشي گذاشته خواهد شد.

ملكي تصريح كرد: بي شك ميزان اشتغال ايجاد شده در نتيجه تكميل طرح ، در اين منطقه كشورمان تاثير فراواني خواهد داشت.

بنا به گفته اين مدير صنعتي ، طرح احداث كارخانه خودرو سازي در كرمانشاه از مصوبات سفر مقام معظم رهبري به استان كرمانشاه بود كه تامين مالي آن به بانك صنعت و معدن سپرده شده و در زميني به مساحت ۳۰ هكتار در شهرك صنعتي صحنه عمليات اجرايي آن آغاز شد.

وی با اشاره به سهم بیش از ۵۰ درصدی تامین اجتماعی از پروژه ایران‌خودرو کرمانشاه و انصراف این سازمان از مشارکت در اجرای طرح، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مسئولین استان و مدیریت ایران‌خودرو، کار انتقال سهام به صورت ۱۰۰ درصدی به ایران خودرو انجام شد که بسیار زمان‌بر بود و شركت ايران خودرو به منظور تحقق مصوبه سفر مقام معظم رهبري طرح مزبور را با مالكيت صد درصدي گروه صنعتي ايران خودرو به انجام خواهد رساند.

گفتني است در دهه فجر امسال رئيس كل بانك مركزي به اتفاق مديران عامل بانك هاي صنعت و معدن و سپه از طرح ايران خودرو ي كرمانشاه و بازديد كردند.

 

شرکت لیزینگ صنعت ومعدن برای اولین بار در ایران موفق به دریافت گواهینامه ایزو از شرکت بین‏المللی TUV Intercert شد

 

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت ومعدن، شرکت لیزینگ صنعت ومعدن پس از اجرای موفقیت آمیز ممیزی ISO 9001: 2015 ضمن تمدید گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت موفق به ارتقاء آن از نسخه ۲۰۰۸ به۲۰۱۵ گردید.

گفتنی است لیزینگ صنعت ومعدن از مجموعه‌های شرکتهای گروه بانک صنعت ومعدن می‌باشد که به ارائه خدمات لیزینگ شامل خرید کالاهای مجاز مورد درخواست مشتریان از فروشندگان و تولیدکنندگان داخلی و خارجی و واگذاری آن ها از طریق اجاره یا فروش اقساطی طبق شرایط مقرر در دستورالعمل اجرایی تاسیس، نحوه فعالیت و نظارت بر شرکت‌های لیزینگ و خرید وفروش انواع اوراق بهادار به منظور مدیریت نقدینگی در چارچوب قوانین و مقررات و دستورالعمل‌های بانک مرکزی می‌باشد.

این شرکت از جمله اولین و معدود شرکت‌های واسپاری فعال در زمینه وسایل نقلیه سنگین،معدنی و راهسازی، ترابری کالا بین شهری و بین‌المللی می‌باشد. همچنین این شرکت به منظور افزایش فعالیت خود در راستای حمل‌ونقل ‌هوایی و دریایی نیز برنامه‌ریزی نموده است.

 

توسط بانک صنعت ومعدن صورت گرفت: پذیرش بیش از ٢٦٠ میلیارد ریال ضمانت نامه جهت حمایت از صنایع کوچک

 

بانک صنعت ومعدن در ١٠ ماهه سال ٩٥ بیش از ٢٦٦ میلیارد ریال ضمانت نامه از صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک را پذیرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت ومعدن، این بانك رتبه نخست در میان بانک ها را در پذیرش ضمانت نامه ها در جهت حمایت از صنایع کوچک را به خود اختصاص داده است.

پس از بانک صنعت و معدن ، بانک سینا با ١٤٧ میلیارد ریال و صندوق کارآفرینی امید با ١٤٦ میلیارد ریال رتبه های بعدی در پذیرش ضمانت نامه از صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک را کسب کرده اند.

گفتنی است، به منظور توسعه صنایع کوچک ، صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک و بانک صنعت و معدن تفاهم نامه همکاریهای مشترک امضا کردند.

بر اساس این تفاهم نامه، صنایع کوچک متقاضی دریافت تسهیلات از بانک صنعت و معدن که طرح های آنها از سوی این بانک بررسی و توجیهات فنی، مالی و اقتصادی آن تایید شده است و با مشکل کسری وثیقه مواجه هستند توسط صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک برای آن ها ضمانت نامه صادر می کند.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو