اخبار بانک مسکن 
چاپ 

اخبار بانک مسکن

برگزاری دومین مرحله از آزمون الکترونیکی سنجش اطلاعات شغلی

رییس اداره کل آموزش بانک مسکن از آغاز برگزاری دومین دوره آزمون الکترونیکی «سنجش اطلاعات شغلی همکاران» این بانک در سال جاری با شرکت هشت هزار نفر از کارکنان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی بانک مسکن؛ناصر رفیعی با اشاره به برگزاری دومین دوره آزمون الکترونیکی «سنجش اطلاعات شغلی همکاران» گفت: این آزمون در سال های ۸۷، ۸۹، ۹۱، ۹۲، ۹۳ و ۹۴ به صورت کتبی برگزار شد اما در سال جاری در دو نوبت شش ماهه اول و شش ماهه دوم سال ۹۵ در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه آزمون الکترونیکی سال جاری در دو نوبت برگزار شده است افزود: نوبت اول این آزمون در خردادماه برگزار شد که طی آن ۳۷۰۰ نفر از کارکنان شرکت کردند و ۴۳۰۰ همکار دیگر که نتوانسته بودند در خردادماه آزمون بدهند، در مردادماه در آزمون شرکت کردند.

رییس اداره کل آموزش بانک مسکن با اظهار اینکه نوبت دوم این آزمون که مربوط به شش ماهه دوم سال است از امروز آغاز و شش روز به طول خواهد انجامید؛ ادامه داد: این آزمون با هدف به روز رسانی اطلاعات همکاران در مورد «حساب پس انداز مسکن جوانان»، «حساب صندوق پس انداز مسکن یکم»، «حساب سپرده سرمایه گذاری ممتاز» و «تسهیلات مشارکت مدنی بافت فرسوده» برگزار می شود.

رفیعی با تأکید بر اینکه کارکنان بانک در سال جاری به منابع آزمون به صورت کتبی دسترسی داشته اند عنوان کرد: در سال های گذشته، منابع آزمون به صورت PDF در قسمت اطلاعیه های آموزشی همکاران در سایت بانک بارگذاری می شد اما امسال این منابع چاپ و در اختیار کارکنان بانک قرار داده شد.

وی با اظهار اینکه این آزمون از ۱۰۰ نمره برگزار می شود خاطرنشان ساخت: کارنامه همکاران در صورت کسب نمره بیش از ۷۰«خوب»، بین ۵۰ تا ۷۰«متوسط» و کمتر از ۵۰ «ضعیف» ارزیابی می شود.

وی با بیان اینکه نتایج آزمون در سوابق آموزشی کارکنان بانک قید می شود توضیح داد: این سوابق در ارتقاء رتبه شغلی همکاران توسط کمیسیون انتصابات، اداره امور کارکنان و مدیریت امور شعب موثر است.

رییس اداره کل آموزش بانک مسکن با اشاره به شیوه برگزاری آزمون گفت: در حال حاضر بیش از ۱۵۰ سوال طراحی شده که برای هر کاربر، ۳۵ سوال به صورت تصادفی انتخاب می شود.

رفیعی اضافه کرد: کاربران برای پاسخگویی به هر سوال تنها ۴۵ ثانیه فرصت دارند و لازم است برنامه ریزی لازم را برای فرصت پاسخگویی به همه سوالات داشته باشند.

 

بانک مسکن پیش قراول توسعه کشور در شبکه بانکی است

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک مسکن در سال های اخیر به خوبی در پروژه هایی که به توسعه کشور مرتبط هستند، نقش ایفا کرده و در شبکه بانکی کشور به نوعی پیش قراول بوده است.

به گزارش روابط عمومی بانک مسکن، قاسم ساعدی در دیدار با علی اصغر نادری مدیر شعب بانک مسکن در استان خوزستان با اشاره به اینکه کشور، نیازمند حضور جدی بانک ها در پروژه ها و طرح های توسعه ای است، بیان کرد: قطعا کشور ما برای رسیدن به نقطه مطلوب تری از توسعه در منطقه و جهان، نیازمند حضور جدی بانک های معتبر داخلی مثل بانک مسکن در قالب پروژه ها و طرح های مختلف است.

 

ساعدی افزود: در این زمینه و با بررسی هایی که صورت گرفته، انصافا بانک مسکن همیشه در اجرای چنین پروژه هایی که به توسعه و تعالی کشور مرتبط است، حضوری جدی داشته و اعتقاد دارم که این بانک در زمینه توسعه کشور، پیشقراول شبکه بانکی کشور بوده است. برای نمونه اعلام آمادگی بانک مسکن برای توسعه سواحل مکران که مدنظر مقام معظم رهبری هستند یکی از آن اقدامات بانک مسکن برای توسعه کشور است که نشان دهنده این است که این بانک دغدغه جدی برای نقش آفرینی در توسعه کشور دارد.

نماینده دشت آزادگان در خانه ملت بیان کرد: کاهش چشمگیر نرخ سود بانکی، افزایش مبلغ تسهیلات خرید و ساخت مسکن و از همه مهم تر، تسهیل شرایط و فرآیند خانه دار شدن مردم به خصوص جوانان و خانه اولی ها از دستاوردهای مطلوب بانک مسکن است که در سال های اخیر در این بانک رقم خورده و نشان می دهد این بانک همیشه در کنار مردم بوده است.

 

بر اساس این گزارش، علی اصغر نادری مدیر شعب بانک مسکن دراستان خوزستان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه بانک مسکن بازوی توانمند دولت در بخش صنعت ساختمان به شمار می رود، اعلام تک نرخی شدن سود تسهیلات بانک مسکن از سوی رئیس جمهور در هفته دولت به عنوان خبر خوش دولت برای خانه دار شدن جوانان را یک دستاورد ملی قابل توجه توصیف کرد که نشان دهنده این است که بانک مسکن به خوبی به مسئولیت های اجتماعی خود برای خانه دار کردن مردم ایران عمل کرده است.

نادری با اشاره به محصولات و خدمات متنوع بانک مسکن تصریح کرد: بانک مسکن با تعریف بسته های متفاوت تسهیلاتی و مالی با جدیت به دنبال خروج این بخش از رکود است چرا که با رونق بخش مسکن و ساختمان، صنایع فراوانی که مرتبط با این بخش هستند نیز رونق می گیرند.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو