Logo of a company

اخبار بانک صنعت و معدن

 

استاندار فارس /بانک صنعت و معدن طرح های بزرگی را در این استان تامین مالی کرده است

 

سيدمحمدعلي افشاني استاندار فارس گفت: بانك صنعت و معدن طرح هاي بزرگي را در اين استان تامين مالي كرده و نقش موثري در توسعه صنعتي استان دارد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن ، وي در جلسه اقتصاد مقاومتي كه به مناسبت دهه فجر و با حضور پورمحمدي وزير دادگستري كشورمان برگزار شد به تشريح خدمات بانك صنعت و معدن در اين استان پرداخت.

افشاني در اين جلسه گفت: طرح نيروگاه ۹۳۰ مگاواتي لامرد با سرمايه گذاري ۵۰۰ ميليون يورويي ، توسط بانك صنعت و معدن از محل اگزيم بانك چين تامين مالي شده است.

وي در ادامه از ديگر طرح هاي استان ، نظير فولاد ني ريز با سرمايه گذاري ۲۴۰ ميليون يورويي و سيمان خاكستري ني ريز با سرمايه گذاري ۱۰۳ ميليون يورويي اين بانك نام برده و اعلام كرد كه اين طرح ها به زودي به بهره برداري خواهند رسيد و به چرخه اقتصاد كشور خواهند پيوست.

گفتني است ۶۵ طرح از طرح هاي صنايع كوچك و متوسط استان فارس تاكنون در قالب طرح رونق توليد مبلغ ۹۹۵ ميليارد ريال تسهيلات از بانك صنعت و معدن دريافت كرده اند.

 

بازدید مدیران ارشد نظام بانکی از طرح های صنعتی استان کرمانشاه

رئیس كل بانك مركزی به اتفاق مدیران عامل بانك های صنعت و معدن و سپه از طرح های صنعتی استان كرمانشاه بازدید كردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانك صنعت و معدن سیف، افخمی و چقازردی در بازدید از شركت های قوطی سازی زمزم ، صنایع پتروشیمی كرمانشاه ، پالایشگاه آناهیتا و كرپ ناز در جریان پیشرفت این پروژه ها قرار گرفتند.

در ادامه این بازدید مدیران ارشد نظام بانكی كشور با حضور در محل استانداری كرمانشاه ضمن دیدار با استاندار، صنعتگران و فعالان اقتصادی این استان در جریان مشكلات طرح های استان قرار گرفتند.

گفتنی است طرح قوطی سازی كرمانشاه با بهره مندی از ٦٠ میلیون یورو تسهیلات این بانك در دست اجراست و تاكنون ٥٠ درصد مبلغ یاد شده متناسب با پیشرفت فیزیكی طرح پرداخت شده است.

با اتمام این طرح كه تاكنون به پیشرفت فیزیکی بالای ٥٥ درصد دست یافته برای ١٦٤ نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد خواهد شد.

گفتنی است پروژه عظیم منو ریل کرمانشاه نیز در این سفر مورد بازدید رئیس كل بانك مركزی و مدیرعامل بانك صنعت و معدن قرارگرفت.