Logo of a company

سوال ناصر یمین مردوخی کردستانی از مدیر عامل بانک تجارت در نشست خبری

یمین  نیوز-نشست خبری آقای مقدم مدیر عامل بانک تجارت امروز بیستم بهمن ماه در محل ساختمان اصلی بانک با حضور خبر نگاران حوزه بانک برگزار شد.

ناصر یمین مردوخی کردستانی سردبیر شبکه های خبری طوفان نیوز و یمین نیوز و هفته نامه مردوخ سوال خود را اینگونه مطرح کرد:اقای مقدم شما در صحبت های جامع خود فرمودید بانک تجارت در استان ها و شهرستانهای مختلف مدرسه ساخته و یا خواهد ساخت بفرمایید در کدام استانها این کار انجام شده است.همچنین اعلام کردید با ۶۸ کشور خارجی رابطه کارگزاری دارید لطفا توضیح دهید در کدام کشور ها این تعامل وجود دارد .

مدیر عامل بانک تجارت گفت:آقای مردوخی بانک تجارت  بیست و نهمین مدرسه را در یکی از شهرستان های استان بوشهر در مهر ماه گذشته افتتاح کردو ۴ مدرسه دیگر در دست ساخت است که یکی از این مدارس در یکی از شهرستان های سیستا ن و بلوچستان و سه مدرسه دیگر به سواحل مکران و عمان در شهر های چابهار مربوط می شود که مدارسشان بصورت کپر می باشد .همچنین این بانک برای آزادی زندانیان غیر عمد نیز فعالیت می کند تا به آغوش خانواده ها بر گردند.

مردوخی گفت:چرا در استان کردستان اقدام به ساخت مدرسه نکردید که اقای مقدم گفت حتما می سازیم و خواهش می کنیم در این زمینه شما هم مساعدت لازم را با بانک تجارت داشته باشید.

مدیر عامل بانک تجارت در پاسخ به سوال دوم سردبیر شبکه های خبری طوفان نیوز و یمین نیوز و هفته نامه مردوخ گفت:با ۶۸ کارگزار خارجی تعامل داریم .بانک تجارت یک شعبه فعال در در پاریس دارد که ظرفیت خوبی را برای ما ایجاد کرده است ومشتریان می تواند از این ظرفیت استفاده کنند .همچنین با آلمان- روسیه-  تعامل خوبی داریم و در اسپانیا و سوئیس-  بلژیک و.. نیز کارگزاران متوسط و بزرگ داریم و در حال همکاری هستیم.