Logo of a company

سوال سردبیر طوفان نیوز و یمین نیوز از مدیر عامل بانک صنعت و معدن

یمین نیوز-روز دوشنبه ۱۸/۱۱/۹۵-دکتر افخمی مدیر عامل بانک صنعت و معدن به مناسبت دهه فجر در یک نشست خبری که در مجموعه فرهنگی رفاهی بانک در تهران بر گزار شد پس از تشریح کامل عملکرد بانک، به سوالات خبر نگاران پاسخ داد.

ناصر یمین مردوخی کردستانی روزنامه نگار پیشکسوت و سردبیر شبکه های خبری طوفان نیوز و یمین نیوز و هفته نامه مردوخ سوال خود را اینگونه مطرح کرد: آقای افخمی لطفا بفرایید شما در کدام یک از کشورهای خارجی دارای شعب هستید؟

مدیر عامل بانک  صنعت و معدن پاسخ داد :آقای مردوخی ما در خارج از کشور شعبه نداریم  اما در تجارت ایران و اروپا سهامدار اصلی هستیم و در واقع بانک داریم که خوشبختانه بعد از فرجام بسیار موفق بوده ایم.

مردوخی ادامه داد:شما در صحبت های خود فرمودید  این بانک اقدامات زیادی را در اکثر استان ها انجام داده،حال بفرمایید چه اقدماتی را در استان کردستان انجام داده اید؟افخمی گفت:آقای مردوخی در مورد کردستان خیلی کارها صورت گرفته بطوری که تابستان سال آینده کارخانه لاستیک بارز در این استان کاملا افتتاح می شودهمچنین پروژه های دیگری هم در دست اجرا داریم که می توان به پروژه تامین قطعات دانش بنیان که برای لوازم پزشکی است ،پروژه نساجی و .. اشاره کرد که همه اینها تامین مالی شده است.