مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات تشریح کرد/رشد عملکرد شعب پس از برجام 
چاپ 

مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات تشریح کرد/رشد عملکرد شعب پس از برجام

مدیرامور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات گفت: در بخش اعتبارات اسنادی صادراتی و وارداتی رشد ۳۴ درصدی، در بخش حوالجات صادره و وارده ارزی رشد ۱۶۱ درصدی، در اعتبار اسنادی داخلی، رشد ۵۸۸ درصدی، رشد ۱۱۰ درصدی ضمانت نامه های صادره ریالی، رشد ۲۹ درصدی تسهیلات اعطایی و رشد ۲۹ درصدی در مانده تسهیلات اعطایی تا پایان دی ماه ۹۵ نسبت به پایان دی ماه سال ۹۴ داشته ایم.

به گزارش یمیننیوز از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ، آقای حبیب احمدی در گفت و گو با اگزیم نیوز با اعلام این مطلب افزود: فرآیند عملکرد این بانک در طول سالهای گذشته نمایانگر این واقعیت است که بانک از طریق توجه به سرعت و دقت در روند کار، موجبات جلب اعتماد و رضایت مشتریان خود را فراهم ساخته و علاوه بر آن، اعتماد بانک‌ها و سازمان‌های بین‌المللی را نیز به خود جلب نموده است.

مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ضمن تشریح عملکرد این بانک در یک سال اخیر و برنامه های آتی این بانک گفت: بانک توسعه صادرات ایران به عنوان یک بانک تخصصی – توسعه ای، وظیفه حمایت از بخش صادرات کشور را بر عهده دارد.

وی ادامه داد : با توجه به مأموریت تعریف شده برای بانک توسعه صادرات ایران و انتظارات حاکمیتی از این بانک، استراتژی عملکردی و بازاریابی این مدیریت نیز می بایست در راستا و چارچوب همین رسالت برنامه ریزی شود. با این رویکرد و هدفگذاری، تعامل هر چه بیشتر با مشتریان و صادرکنندگان در دستور کار قرار گرفت.

احمدی افزود: به همین منظور برنامه ریزی مدونی جهت برگزاری نشست های استانی با صادرکنندگان و فعالان اقتصادی انجام شد و از تابستان سال جاری تا کنون این گردهمایی با صادرکنندگان استانهای همدان ، گرگان، سمنان، گیلان و هرمزگان انجام شده است تا علاوه بر معرفی و تبیین خدمات بانک ، مشکلات و نیازهای فعالان اقتصادی مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: در راستای برقراری این تعامل دوطرفه و حمایتهای مدیر عامل محترم بانک ، با تغییر ساختار سازمانی مدیریت امور شعب و بازاریابی ، گروه باشگاه مشتریان و بانکداری مشتریان راه اندازی گردیده است تا راهبرد ارتباط دو سویه با مشتریان بیش از پیش اجرایی و عملیاتی شود.

مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات از توسعه باشگاه مشتریان و اجرای بانکداری شرکتی نیز بعنوان یکی از برنامه های مهم اداره امور شعب و بازاریابی نام برد و گفت: با تکمیل سازوکارهای اجرایی باشگاه مشتریان بخش قابل توجهی از خواسته های مشتریان ویژه بانک که در زمره صادرکنندگان هستند برآورده خواهد شد.

احمدی گفت: از جمله رویکردهای دیگری که بخش بازاریابی پیگیری کرده، انعقاد تفاهم نامه های مشترک با نهادها به منظور تأمین مالی ارزان قیمت صادرکنندگان بود. از جمله مهمترین این تفاهم نامه ها، انعقاد تفاهم نامه پرداخت یارانه سود ۵ درصدی به واحدهای تولیدی صادراتی با وزارت صنعت و معدن و تجارت بود تا سود تسهیلات برای گروه هدف این تفاهم نامه که صادرکنندگان هستند به کمترین مقدار ممکن برسد.

احمدی در ادامه به شرح عملکرد یکساله شعب بانک توسعه صادرات پرداخت و گفت: در دوازده ماه گذشته با حمایتهای مجموعه مدیریتی ارشد بانک و اهتمام شایسته واحدهای ستادی و شعب ، شاهد دسترسی به اهداف و عملکرد مطلوبی در بخش های مختلف بوده ایم.

وی در ادامه شعب برتر در حوزه عملکردی را معرفی کرد و گفت: رتبه های برتر شعب در عملکرد تحقق یافته در بازه دی ماه ۹۴ لغایت دی ماه ۹۵، در بخش «اعتبارات اسنادی صادراتی و وارداتی» شعب مرکزی ، قم و آرژانتین، در «حوالجات ارزی صادره و وارده» شعب میرداماد، قشم و مرکزی، در «اعتبارات اسنادی داخلی» اصفهان، کرمان و بلوار کشاورز، در «ضمانت نامه های صادره ریالی» شعب قم ، سنندج و تبریز ، در «تسهیلات اعطایی» شعب مرکزی ، میرداماد و تبریز و در « مانده تسهیلات اعطایی» شعب میرداماد مرکزی و بلوار کشاورز می باشند که به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کرده اند.

حبیب احمدی در پایان به ازریابی نقش برجام در رشد اقتصاد ملی پرداخته و عملکرد بانک را در این زمینه تشریح کرد و گفت: تصویب برجام و باز شدن افق های جدید در روابط کارگزاری و نقل و انتقالات مالی در سطح بین المللی نقش بسیار مؤثری در رونق کسب و کار و تسهیل مراودات فعالان اقتصادی و صادرکنندگان داشته و نتیجه آن در عملکرد شعب بانک کاملاٌ مشهود است. در واقع با تصویب برجام بخشی از تحریم های ظالمانه رفع گردید و نقطه عطفی برای بخش اقتصادی و خصوصا تجار و بازرگانان و صادرات کشور ایجاد شده ، هر چند تا نقطه مطلوب هنوز فاصله داریم.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو