يادواره تجليل از خانواده هاي معظم شهداي بانك صادرات ايران برگزار شد 
چاپ 

يادواره تجليل از خانواده هاي معظم شهداي بانك صادرات ايران برگزار شد

همزمان با ميلاد باسعادت زينب كبري(س) و دهه مبارك فجر، پنجمين يادواره شهداي بانك صادرات ايران و تجليل از خانواده‌هاي معظم آنان، در جوار حرم مطهر و نوراني علي‌بن موسي‌الرضا(ع) برگزار شد.

به گزارش یمین نیوز از  روابط عمومی بانک صادرات ایران، در اين مراسم كه جمعي از معاونان و مشاوران مديرعامل، مديران امور، روساي ادارات، بازنشستگان و خانواده‌هاي معظم شهداي جنگ تحميلي، منا و مدافع حرم بانك صادرات ايران حضور داشتند، از ٩٥ شهيد سرافراز اين  بانك تجليل شد.

رضا صديق، فرمانده حوزه بسيج شهداي بانك صادرات ايران در ابتداي اين مراسم در سخنانی گفت: توفيق حضور در جمع خانواده محترم شهدا  و ميزباني پنجمين يادواره شهداي بانك صادرات ايران مايه مباهات و افتخار و در راستاي اشاعه فرهنگ شهادت  است.

وي ضمن تبيين جايگاه شهادت و شهيد از منظر  امام راحل و مقام معظم رهبري افزود: همواره مديون ايثارگري شهدا و رزمندگان و خانواده هاي معزز آنها مي باشيم و امروز استقلال كشور و تماميت ارضي آن مرهون جانفشاني هاي اين عزيزان است، در اين ميان شهداي بانك صادرات چون نگين درخشاني پرتو افشاني مي كنند.

علي جهاني، رئيس روابط‌عمومي بانك صادرات ايران نيز در اين مراسم به نمايندگي از مديرعامل بانك، متن پيام وي را قرائت كرد،در بخشي از اين پيام آمده بود: «بزرگداشت شهيدان و تكريم نام آن بزرگمردان، بيش از خود آنان، ملتي را كه اين گوهرهاي ناب را در درون خود پروردانده است، سرافراز مي‌سازد. ما با اين تكريم  منتي بر آنان نداريم، آنانند كه با درخشش خود، ما را سرافراز نموده و بر ما منت نهادند. بسي مايه فضيلت است كه ياد شهدا را زنده بداريم تا فانوس روشن و چراغ راه تبار عاشقان و نويدبخش بشارتي نو باشد»

در ادامه اين برنامه، يكي از يادگاران دفاع مقدس با بيان خاطراتي از روزهاي جنگ، ياد دلاوردمردي‌هاي رزمندگان و فرماندهان جنگ و غواصان سرافراز و سلحشوران مدافع حرم را گرامي داشت و رمز پيروزي و موفقيت رزمندگان اسلام را همدلي و يكرنگي فرماندهان و رزمندگان در خدمت به اسلام و ميهن عزیز دانست.

شايان توجه است: در اين مراسم از خانواده شهيد مفقودالاثر محمد قنبريان كه فروردين ماه سال جاری در جبهه دفاع از حرم اهل‌بيت(ع) در سوريه به فيض شهادت نايل آمد و همچنین مادر شهيد ياسين رحيمي كه به تازگي در جبهه حلب به شهادت رسيد تجليل شد.

گفتنی است؛ اجراي سرودها و نواهای مذهبی و معنوی در تجليل از مقام شامخ شهدا و خانواده‌هاي محترمشان  مورد استقبال حاضرين قرار گرفت .

 

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو