استاندار خراسان شمالی از بانک مسکن تقدیر کرد 
چاپ 

استاندار خراسان شمالی از بانک مسکن تقدیر کرد

عملکرد بانک مسکن در طرح مسکن مهر و کمک به تامین سرپناه برای نیازمندان قابل تقدیر است.

به گزارش روابط عمومی بانک مسکن؛صالحی استاندار خراسان شمالی در دیدار با مدیر شعب بانک مسکن این استان با بیان این مطلب لزوم برطرف شدن مشکلات پروژه های مسکن مهر به منظور تسریع در بهره برداری و تحویل آن به متقاضیان را ضروری دانست.

وی  همچنین با اشاره به اهمیت پیگیری مسائل و مشکلات مسکن مهر و مسکن روستایی،بر ضرورت همکاری تمامی دستگاه های اجرایی مرتبط درامر مسکن مهر با مدیریت شعب بانک مسکن به منظور تسریع در حل مشکلات این حوزه و برگشت منابع بانک تاکید  و تصریح کرد: طی مکاتبه با دفترفنی و معاونت محترم عمرانی استانداری  خراسان شمالی این موضوع به دستگاه های مرتبط ابلاغ می شود.

بر اساس این گزارش ؛مجید اسدی فر مدیر شعب بانک مسکن استان خراسان شمالی نیز طی سخنانی با بیان اینکه بانک مسکن چه در سطح استان و چه در سطح کشور بالاترین پرتفوی تسهیلاتی را دارا می باشد گفت:بانک مسکن در اجرای ماموریت و رسالت اصلی خود درسال جاری که در مسیر تقویت سیاست های اصلی اقتصاد مقاومتی و برنامه های راهبردی خروج بخش مسکن از رکود تدوین شده است تمام تلاش خودرا بکار خواهدبست تا ضمن تقویت و توسعه دستاوردهای گذشته، سهم خوداز خانه دارنمودن اقشار مختلف جامعه را بیش از پیش افزایش دهد.

وی درادامه به ارایه گزارش عملکرد مدیریت شعب بانک مسکن استان پرداخت و افزود: میزان تسهیلات پرداختی مدیریت شعب بانک مسکن استان از ابتدای آغازبه کار دولت تدبیر و امید، تعداد۸هزارو۹۲۴ فقره به مبلغ ۲هزارو ۶۸۲ میلیارد ریال می باشد که ازاین میزان تسهیلات،تعداد ۲هزارو۳۴ فقره تسهیلات به ارزش ۸۰۵ میلیارد ریال مربوط به ابتدای سالجاری تا پایان آذرماه ۹۵ بوده است.

وی همچنین عنوان کرد :در راستای تسهیل ازدواج جوانان نیز،مدیریت شعب بانک مسکن استان خراسان شمالی  در مدت ۹ ماهه ابتدای سال جاری تعداد۷۶۲فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ارزش ۷۶هزارو ۲۰۰میلیون ریال به مردم شریف استان پرداخت نموده است که این میزان بیش از دوبرابر تکالیف بانک بوده است.

اسدی فر همچنین تعداد واحدهای مسکن مهری که از تسهیلات بانک مسکن دراین استان استفاده نموده اند را ۲۶هزارو ۴۵۷ واحد اعلام کرد که از این تعداد  تاکنون ۱۷هزارو ۸۴۰ واحد (معادل۶۸درصد) فروش اقساطی شده است.

 

 

 

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو