عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن / افزایش سرمایه این بانک می تواند در تامین مالی پروژه های صنعتی به صورت چشم گیری تاثیر گذار باشد 
چاپ 

عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن / افزایش سرمایه این بانک می تواند در تامین مالی پروژه های صنعتی به صورت چشم گیری تاثیر گذار باشد

معمار نژاد عضو هیات مدیره بانك صنعت و معدن با اعلام تصویب دوهزار میلیارد تومان افزایش سرمایه بانك صنعت و معدن گفت : با تحقق این موضوع توان وام دهی و قدرت حمایت بانك صنعت و معدن از صنایع كشوربیش از پیش خواهد شد ، چه بسا برای یك بانك توسعه ای این رقم باید بیش از این باشد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانك صنعت و معدن ، وی كه در جلسه بررسی بسته پیشنهادی این بانك برای سال ١٣٩٦ و در جمع سرپرستان استانی و روسای شعب سخن می گفت به مقایسه سرمایه بانك های توسعه ای منطقه با بانك صنعت و معدن پرداخت و گفت : بانك های توسعه ای در دنیا اكثرا دولتی هستند و دولت با افزایش سرمایه و حمایت مالی گسترده از آنها در مسیر تحقق اهداف اقتصاد پایدار و توسعه ماندگار گام برمی دارد.

معمارنژاد با اشاره به اقدامات این بانك در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و طرح رونق تولید گفت: بانك صنعت و معدن تاكنون حدود یكهزار و ٨٠٠ میلیارد تومان در قالب طرح رونق تولید به صنایع كوچك و متوسط كشورمان پرداخت كرده است .

معمار نژاد در ادامه به ضرورت یافتن راه های مناسب برای تجهیز منابع بانك پرداخت و تصریح كرد: باید الگوی رابطه یكسویه با دریافت كنندگان تسهیلات اصلاح شده و مشتریان حساب های خود را در این بانك متمركز كنند.

این عضو هیات مدیره بانك صنعت و معدن بیان داشت: ضروری است طرحی كه برای پذیرش به بانك آورده میشود ١٠ درصد از سهم الشركه خود را بپردازد و این امر در مراحل تصویب و انعقاد قرارداد نیز صورت پذیرد تا بتواند علاوه بر تجهیز منابع بانك به اهلیت و اعتبار سنجی مشتری نیز كمك كند.

معمار نژاد یكی از راهكارهای تجهیز منابع بانك صنعت و معدن را لزوم افتتاح حساب پیمانكاران پروژه ها در این بانك دانست و گفت : وصول به موقع مطالبات در این میان از اهمیت بالایی برخوردار است كه شعب باید به آن اشاره كنند.

این مدیر بانكی در ادامه فروش اموال تملیكی بانك را نیز به عنوان یكی از راه های تجهیز منابع بانك صنعت و معدن برشمرد و بر ضرورت آموزش روسای شعب تاكید كرد.

معمار نژاد در این نشست با اشاره به روند اجرای core bankingدر بانك راهكارهایی را برای حاضران ارائه كرد.

در پایان وی ضمن تاكید بر استفاده از پتانسیل های شركت های گروه بانك صنعت و معدن نظیر لیزینگ صنعت و معدن، كارگزاری بورس ، كارگزاری بیمه و صرافی صنعت و معدن خواستار رابطه هم افزایی این شركت ها با شعبه های بانك و استقرار آنها در محل شعب شد.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو