وزیر اقتصاد عنوان کرد/یکی از الزامات سیاستهای اقتصاد مقاومتی، ارتقاء امنیت اقتصادی است 
چاپ 

وزیر اقتصاد عنوان کرد/یکی از الزامات سیاستهای اقتصاد مقاومتی، ارتقاء امنیت اقتصادی است

وزیر امور اقتصادی و دارایی در نشست تخصصی معاونین و روسای ادارات مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استانهای سراسر کشور، یکی از الزامات سیاستهای اقتصاد مقاومتی را ارتقاء امنیت اقتصادی عنوان کرد.

به گزارش (شادا)، علی طیب نیا در این نشست که با محوریت “پلیس، امنیت اقتصادی و اقتصاد مقاومتی” در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی (ناجا) برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: باید بتوانیم فعالیتهای اقتصادی مجرمانه را برای به ثمر نشستن برنامه های اقتصادی دولت، مهار کنیم.

وی تصریح کرد: تا زمانیکه قاچاق گسترده کالا در کشور وجود دارد، سیاستهای تجاری و صنعتی ما به ثمر نخواهد نشست و نهال تولید داخلی نمی تواند به درختی تنومند تبدیل شود و قوانین و مقررات و سیاستهایی که برای بهبود عملکرد سیاستهای اقتصادی وجود دارد امکان اجرا نخواهد داشت و نمیتوانیم انتظار رشد اقتصاری مستمر را داشته باشیم.

وزیر اقتصاد تاکید کرد: تا اموال مردم در امان نباشد حقوق مالکانه مردم محقق نخواهد شد و باید از همه ابزارها برای مبارزه با جرائم اقتصادی استفاده کنیم. و ما در وزارت اقتصاد بطور جدی در حال پیگیری این امر هستیم.

طیب نیا خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید مصمم است امنیت را در کشور توسعه و گسترش دهد زیرا بدون امنیت نباید انتظار سرمایه گذاری در کشور را داشته باشیم.

وزیر اقتصاد تاکید کرد: پیشرفت اقتصاری ایران در گرو ارتقاء امنیت اقتصادی است و نیروی انتظامی نقش موثزی در این زمینه دارد و دولت نیز همکاری لازم را در جهت تحقق این هدف خواهد داشت.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو