وزیر اقتصاد تاکید کرد/اولویت اصلی دولت، تداوم اشتغال حادثه دیدگان ساختمان پلاسکو 
چاپ 

وزیر اقتصاد تاکید کرد/اولویت اصلی دولت، تداوم اشتغال حادثه دیدگان ساختمان پلاسکو

تداوم اشتغال خسارت‌ دیدگان حادثه ساختمان پلاسکو، اولویت اصلی دولت در حال حاضر است.

به گزارش ( شادا)، وزیر امور اقتصادی و دارایی طی سخنانی در حاشیه نشست تخصصی معاونین و روسای ادارات مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان های سراسر کشور، با بیان این مطلب، از ابلاغ رسمی مصوبات دولت در خصوص تداوم اشتغال، بیمه و پرداخت تسهیلات به آسیب دیدگان حادثه مذکور طی روز جاری خبر داد.

طیب نیا گفت:  به سرعت در تلاش هستیم و حتی جلسه ای صبح امروز در این ارتباط با حضور آقای شریعتمداری معاون اجرایی رییس‌جمهور برگزار شد که هر چه سریع تر و پیش از نزدیک شدن به ایام عید، مکان دیگری برای پیگیری کسب و کار کسبه فعال در ساختمان پلاسکو تعیین شود و چند گزینه پیشنهادی، از سوی اتاق اصناف در حال بررسی است که به زودی اطلاع رسانی عمومی خواهد شد.

وزیر اقتصاد در پاسخ به سوالی، در خصوص بخشودگی بدهی های مالیاتی آسیب دیدگان حادثه تاسف بار پلاسکو، مجموعه بدهی های مالیاتی آنها که ناشی از فعالیت های اقتصادی در ساختمان پلاسکو می شود را مشمول این بخشودگی دانست که بر اساس ماده ۱۶۵ قانون مالیات های مستقیم و به پیشنهاد وزارت اقتصاد، اعمال شده است.

طیب نیا همچنین از در نظر گرفتن امتیازات و تسهیلات ویژه به آتش‌نشان های آسیب دیده و بازماندگان ایشان در حادثه پلاسکو از سوی دولت خبر داد که به گفته وی، طی روز جاری به طور رسمی اعلام می شود.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو