نگاهی به تولید، بسته بندی و پخش انواع صنایع دستی در ایران 
چاپ 

نگاهی به تولید، بسته بندی و پخش انواع صنایع دستی در ایران

امروزصنایع دستی به عنوان تجلی گاه ذوق هنری و خلاقیت فکری صنعتگران و هنرمندان، به علت داشتن بار فرهنگی از یکسو و ماهیت بومی آن، همواره به عنوان صنعتی مستقل و ملی که می تواند زمینه ساز توسعه صنعتی و فرهنگی گردد، مطرح بوده است.بنا به این گزارش،  یک از گالری  های صنایع دستی ، تولید، بسته بندی و پخش انواع صنایع دستی معمولی و نفیس؛ شامل ظروف مینا کاری، بشقاب های سفالی،   جا شمعی، دیوار کوب، سفالینه های فانتزی، تابلو خشت، کوزه و گلدان و غیره، به طور گسترده در ایران می باشد.

جلب رضایت مشتریان از طریق ارائه محصولات با کیفیت و مرغوب، با مناسب ترین قیمت، خط مشی اصلی این شرکت تا کنون بوده است.

تولید بخشی از محصولات توسط کارگاه تولیدی گالری کارن و ارتباط مستقیم و بی واسطه با تولیدکنندگان و هنرمندان فعال در این صنعت، مهم ترین مزیت رقابتی این مجموعه در مقایسه با سایر رقبا می باشد.

در حال حاضر این  گالری دارای دو شعبه در تهران می باشد و علاوه بر فروش محصولات در شعب خود، در زمینه توزیع و پخش محصولات در تهران و شهرستانها نیز فعال می باشد.

همچنین این مجموعه در زمینه تامین محصولات نفیس برای شرکتها و سازمانها فعال بوده و دارای سابقه همکاری با فروشگاه های زنجیره ای شهروند و یاس می باشد.

این مجموعه صنایع دستی ، در طی چندین سال فعالیت و تولید بخشی از محصولات صنایع دستی و همچنین ایجاد ارزش افزوده بر روی محصولات از طریق بسته بندی های نفیس، توانسته است گام موثری در عرضه، معرفی و بازار یابی هنر ایرانی در جهان بردارد.

 

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو