تجلیل از خانواده شهیدان بانک مسکن 
چاپ 

تجلیل از خانواده شهیدان بانک مسکن

همزمان با هفتادو هشتمین سالگرد تاسیس بانک مسکن،دکتر محمدهاشم بت شکن مدیرعامل بانک مسکن و اعضای هیات مدیره و مدیران این بانک با خانواده های شهدای این بانک دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی بانک مسکن، دکتر بت شکن  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و همه شهیدان مبارز،گفت:مقام معظم رهبری می فرمایند فرهنگ شهادت یعنی فرهنگ تلاش کردن با سرمایه گذاری از خود برای اهداف بلند مدت مشترک بین همه مردم.ایشان همچنین می فرمایند:جلسات بزرگداشت شهدا در واقع ادامه حرکت جهادی در ادامه راه شهادت است و ارزشگذاری عظیمی که با حرکت شهادت در جامعه به وجود امده است فقط با تجلیل و احترام به آن ها می تواند تداوم یابد.

وی با بیان این مطلب که اگر هر روز یاد شهدا و تکرار نام شهدا و نکته یابی زندگی شهدا در جامعه رواج پیدا کند آن وقت مسئله شهادت به معنای مجاهدت تمام عیار در راه خدا در جامعه ماندگار خواهد شد گفت:امیدوارم ما بتوانیم با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و احترام به خانواده های عزیز آن ها به سهم خود به ماندگار شدن فرهنگ شهادت در کشور عزیزمان ایران،کمک کنیم.

به گزارش روابط عمومی بانک مسکن،مدیرعامل بانک مسکن  وسایر اعضای هیات مدیره این بانک در پایان این مراسم،از خانواده شهدای بانک مسکن تجلیل کردند.

 

 

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو