Logo of a company

پنجمین دوره توجیهی – تخصصی رؤسای شعب کوثر برگزار شد

پنجمین دوره توجیهی – تخصصی رؤسای شعب کوثر برگزار شد.

به گزارش  یمین نیوز از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر: پنجمین دوره توجیهی تخصصی روسای شعب با حضور سید هادی هاشمی معاون توسعه و مدیریت سرمایه های انسانی ، ابوالفضل محمودي  مشاور مدیرعامل در امور نظارتي و بانكي ، شعباني مدير توسعه آموزش ،گرانمايه سرپرست مديريت داخلي و روسای جدید شعب در محل سالن آموزش ساختمان حوزه مركزي آغاز بکار کرد.

محمودی مشاور مدیرعامل در امور نظارتي و بانكي اظهار داشت : روسای شعب مدیران عملیاتی موسسه محسوب می شوند.

وی با اشاره به موضوعات نظارتی و اهمیت پیشگیری از تخلفات در نهادهای مالی  اظهار داشت: روسای شعب علاوه بر مسئولیت اجرایی،وظیفه نظارتی نیز بر عهده دارند. برای اعمال نظارت بر عملکرد همکاران خود در شعبه،نیازمند بالابردن سطح معلومات و مطالعه مقررات بانکی می باشید.

مشاور مدیرعامل در امور نظارتي و بانكي تصریح کرد : در حوزه نظارت ، نقش پیشگیری پررنگ تر از کشف است.  پیشگیری از اشتباهات و تخلفات احتمالی از وارد شدن خسارت مادی و معنوی به شعبه و موسسه جلوگیری می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به روسای جوان شعب موسسه گفت : در کنار توجه کافی به مسائل کاری باید به مسائل اخلاقی نیز در برخورد با کارکنان و مشتریان توجه لازم داشته باشید.

در ادامه سید هادی هاشمی معاون توسعه و مدیریت سرمایه های انسانی  نیز گفت:شما عزیزان نسل اول روسای شعب جوان در موسسه می باشید و خود را باید به لحاظ مدیریتی  و ارتباطات سازمانی تقویت کنید.

وی نزدیکی ستاد فکری و ستاد اجرایی را از ارکان اصلی و اساسی در برنامه های توسعه ای این معاونت برشمرد.

بر اساس این گزارش؛در پنجمین دوره توجیهی – تخصصی روسای شعب  بیش از ۲۶۰۰ نفر ساعت آموزش تخصصی در زمینه های خط مشی موسسه، مشتری مداری، خدمات نوین بانکی، الزامات حقوقی موسسات اعتباری، تجزیه و تحلیل صورتهای مالی به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.