برپایی نمایشگاه مبلمان کودک و نوجوان در یافت آباد تهران 
چاپ 

برپایی نمایشگاه مبلمان کودک و نوجوان در یافت آباد تهران

یازدهمین نمایشگاه محصولات نوزاد ، کودک ، نوجوان و مادران باردارآغاز به کار کرد.

رامین سمیع زاده دبیر انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون با اشاره به به ارائه کالاها با تخفیف ۲۰تا ۵۰ درصد در این دوره از نمایشگاه افزود: دسترسی آسان به کالای استاندارد داخلی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

 

وی با اشاره به برگزاری سالانه این نمایشگاه ادامه داد: تخت خواب، اسباب بازی ، وسایل کودک و مادران باردار کالاهای ارائه شده در این دوره از نمایشگاه ، نوزاد ، کودک ، نوجوان و مادران باردار است.

اصلی ترین اهداف این نمایشگاه شامل توجه ویژه به سلامت روحی، روانی و فیزیکی نوزاد، کودک، نوجوان و مادران باردار و نیز پرورش و تقویت خلاقیت و نوآوری آنها و در ادامه، بستر سازی برای دستیابی به چارچوب ها و استانداردهای کیفی، ایمنی و زیست محیطی برای لوازم، مبلمان و اسباب بازیهاست.

رامین سمیع زاده مدیر نمایشگاه با بیان این مطلب گفت: استاندارد و ایمنی در لوازم کودک و نوجوان به ویژه اسباب بازی ها حرف اول را می زند.

در حوزه مبلمان کودکان تمام لوازم از جمله تخت خواب و اسباب بازی به خاطر حساسیت هایی که فرزندان دارند و رعایت سلامت روحی ،‌روانی و فیزیکی بچه ها باید استانداردهای لازم در این زمینه رعایت شود.

بحث استاندارد محصولات کودکان اهمیت بیشتری از محصولات بزرگسالان دارد واستانداردهایی که در سازمان ملی استاندار در نظر گرفته می شود استانداردهای

کیفیتی ،‌طراحی و عوامل انسانی است که ما باید آنها را رعایت کنیم.

سمیع زاده زمان برگزاری این دوره از نمایشگاه را از امروز تا ۲۴ دی اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های برترین های ایران در یافت آباد- بازار مبل شماره ۳ برگزار می شود.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو