Logo of a company

اخبار بانک صنعت و معدن

 

افزایش ارزش بازار شرکت گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند، از شرکت های گروه بانک صنعت و معدن

 

ارزش بازار شركت گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند از شركت های گروه بانك صنعت و معدن در دوسال گذشته از ٣ هزار و ٥٠٠ میلیارد ریال به بیش از ١٠ هزار میلیارد ریال افزایش یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانك صنعت و معدن سهام شناور این شركت در مدت یاد شده از ١٠ درصد به ١٨ درصد و سود تقسیمی آن از ٢٠٠ میلیارد ریال در سال ١٣٩١ به ٧٥٧ میلیارد ریال در سال ١٣٩٤ افزایش یافته است.

شركت گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند در دوسال گذشته توانسته است شركت های سایان كارت، نساجی غرب و فرش غرب را به بخش خصوصی منتقل ساخته و در حال حاضر نیز در حال آماده سازی و بازاریابی برای واگذاری شركت های ریسندگی خاور، ریسندگی و بافندگی فومنات ، كارخانجات مخابراتی ایران ، لاستیك پارس و صنایع نخ خمین است.

 

تمدید گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت بانک صنعت و معدن با نسخه جدید استاندارد

 

گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 بانك صنعت و معدن، ضمن ارتقا از نسخه ۲۰۰۸ به نسخه ۲۰۱۵، برای یک سال دیگر تمدید شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانك صنعت و معدن گواهی نامه جدید مبتنی بر استاندارد ISO9001 نسخه ۲۰۱۵ میباشد كه در آن بر مواردی مانند مدیریت ریسك، مدیریت دانش و شناخت محیط كسب و كار سازمان و ذینفعان آن تاكید شده است. سیستم مدیریت كیفیت قابلیت استقرار در سازمانها و صنایع مختلف تولیدی و خدماتی را دارد.

گزارش یاد شده می افزاید با توجه به اینكه نسخه ۲۰۱۵ استاندارد ایزو ۹۰۰۱ بر تفكر مبتنی بر ریسك تاكید دارد، ارتقای این طرز تفكر در كنار رویكرد فرایندی، مدیریت دانش و مشتری مداری كه چارچوب كلی استاندارد مذكور را تشكیل داده اند، می تواند بیش از پیش نسبت به اثربخشی تسهیلات اعطایی بانك اطمینان ایجاد كرده و در به ثمر رسیدن برنامه های توسعه ای بانك و كشور نیز تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

در این راستا، بانك صنعت و معدن با احترام و پذیرش رعایت الزامات بالادستی، سیستم مدیریت كیفیت (ISO 9001:2015) و اصل بهبود مستمر و با هدف كسب رضایتمندی مشتریان و ذینفعان، با تكیه بر دانش و خلاقیت كاركنان، خدمات خود را در بالاترین سطح كیفیت ارائه می نماید.

شركت بین المللیS.G.S. سوئیس با بیش از ۱۲۰ سال سابقه فعالیت در زمینه استانداردهای بین المللی با استفاده از نیروی انسانی متخصص، ممیزی سیستم مدیریت كیفیت در بانك صنعت و معدن را بر عهده داشته است.

موفقیت یادشده در راستای رسالت این بانک توسعه ای و با تعهد و مشارکت مدیریت و کارکنان بانک و در پی اقدامات انجام شده جهت ارتقای اثربخشی نظام مدیریت کیفیت، بهبود مستمر فرایندها و مشتری مداری بدست آمده است.

یاد آور می شود بانک صنعت و معدن نخستین بانک ایرانی است که از سال ۱۳۸۴ موفق به اخذ و تمدید اعتبار گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت، درسطح کلیه فرایندهای اصلی و پشتیبان بانك در ستاد و شعب سراسر کشور شده است.

 

 

شتاب گرفتن اعطای تسهیلات توسط بانک صنعت ومعدن در قالب طرح رونق تولید

 

پرداخت تسهیلات توسط بانك صنعت و معدن به طرح های كوچك و متوسط صنعتی در قالب طرح رونق تولید شتاب گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانك صنعت و معدن این بانك تا كنون بیش از ١ هزار و هفتصد میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح یاد شده به ١هزار و ١٦٧ طرح صنعتی پرداخته است.

استان های اصفهان ، قم و تهران از نظر میزان تسهیلات اعطایی در این مدت به ترتیب رتبه های نخست را در دریافت تسهیلات بانك صنعت و معدن ، در راستای اجرای طرح رونق تولید به خود اختصاص داده اند.

گفتنی است طرح رونق تولید توسط وزارت صنعت ، معدن و تجارت و به منظور حل مشكلات مالی واحد های صنعتی كوچك و متوسط طراحی شده است.