Logo of a company

اعضاي جدید ستاد مدرسه‌سازي بانك صادرات ايران منصوب شدند

مدیر عامل بانک صادرات ایران برای نقش آفرینی بیشتر این بانک در انجام رسالت های اجتماعی، احکام اعضای جدید بانک را ابلاغ کرد.

به گزارش  روابط عمومی بانک صادرات ایران، زراعتی مدیر عامل این بانک با اشاره به اقدامات خیر خواهانه کارکنان بانک متبوعش در ساخت و تجهيز مدارس و مجموعه‌هاي فرهنگي در مناطق كمتر برخوردار كشور گفت: مدرسه‌سازي امر خير و باقيات صالحاتي است كه رشد و بركت فراواني براي همكاران و بانك به همراه دارد.

وي افزود: در اين مدارس، فرزندان اين مرز و بوم پرورش مي‌يابند و هر يك از اين تربيت‌شدگان، به عنوان نسل های آینده این کشور می توانند، پویایی و بالندگی کشور را مهیا سازند.

مديرعامل بانك صادرات ايران با اشاره به لزوم عمل به رسالت‌هاي اجتماعي بانك خاطرنشان كرد: اين بانك همواره مروج اصلي مدرسه‌سازي در كشور بوده و هست. و این امر را رسالتی اجتماعی برای خود بشمار می آورد که با همت والای همکاران به صورت خود جوش و داوطلبانه انجام می شود.

طهماسبي، عضوپیشین و جدید”ستاد مدرسه‌سازي بانك صادرات ايران” نيز در اين جلسه به بيان شرح مختصري از سابقه مشاركت مديران و كاركنان بانك صادرات ايران در امر مدرسه‌سازي پرداخت و گفت: همكاران خير اين بانك با توجه به اهميت علم و دانش و كمبود مدارس در بعضي از نقاط كشور تاكنون در ساخت و تجهيز ١٤ واحد فرهنگي مشاركت داشته‌اند و سه مدرسه ديگر نيز دراستان های زنجان، بوشهر و كهگيلويه و بويراحمد در حال ساخت است.

وي افزود: ساخت و تجهيز مدرسه و كتابخانه دراستان های تهران، مشهد مقدس، گلستان، لرستان، اردبيل، اراك، كرمانشاه، یزد، اصفهان و کردستان بخشي از طرح‌هاي اجراشده “ستاد مدرسه‌سازي بانك صادرات ايران” است كه از محل كمك‌هاي مالي مديران و كاركنان اين بانك به بهره‌برداري رسيده است.

دراین مراسم احكام انتصاب جمشيد جام‌خانه مشاور مديرعامل و مديرامور ارتباطات و خدمات مديريتي، حسن فراهاني مشاور مديرعامل و مديرامور حراست و حفاظت، حسين مرداني مدير امور منابع انساني، بهرام عضدي رئيس اداره كل امور مهندسي و ساختمان و طهماسبي و عظيمي ماسوله اعضاي انجمن اسلامي بانك، به عنوان اعضاي جدید “ستاد مدرسه‌سازي بانك صادرات ايران” به امضای مدیرعامل بانک به نامبردگان اهدا شد.