رئيس کل سازمان امور مالياتي /رعايت حقوق موديان و اخلاق مداري محور اصلي برنامه هاي سازماني است 
چاپ 

رئيس کل سازمان امور مالياتي /رعايت حقوق موديان و اخلاق مداري محور اصلي برنامه هاي سازماني است

رئيس‏ کل سازمان امور مالياتي کشور در جمع همکاران اداره ‏کل امور مالياتي خوزستان گفت: رعايت حقوق موديان و اخلاق مداري در کانون برنامه‏ هاي سازماني قرار دارد.

به گزارش رسانه مالياتي ايران، سيد کامل تقوي نژاد، روز سه شنبه هفتم دي ماه، در جمع مديران و کارکنان اداره ‏کل امور مالياتي خوزستان حضور يافت و مجموعه‏ اي از مباحث، انتظارات، دغدغه ها و اصول حرفه‏اي کار در دستگاه مالياتي را بيان داشت. وي با اشاره به اينکه استان خوزستان از استان‏ هاي عزت مند و سرافراز اين کشور است و در طول هشت سال دفاع مقدس نيز افتخارات ارزشمندي را کسب نموده، بر ضرورت توجه هر چه تمامتر به اين استان و رفع مشکلات اقتصادي فعالان اقتصادي آن تاکيد کرد.

رئيس ‏کل سازمان امور مالياتي کشور، اداره ‏کل امور مالياتي خوزستان را از ادارات موفق سازمان برشمرد که با بضاعت ناچيز همواره در تحقق اهداف سازمان موفق بوده و در طي سال‏هاي اخير، اصلاحات اساسي در زيرساخت‏ هاي اين اداره‏کل بوجود آمده است.

تقوي نژاد، مهمترين نياز جامعه امروز را ارزش‏هاي اخلاقي و انساني و ارتقاي جنبه معنوي در تمامي شئون زندگي برشمرد و گفت: اگر اصول اخلاقي در روابط اجتماعي و زندگي و کار حاکم گردد، بسياري از مشکلات اجتماعي و اقتصادي حل خواهد شد. وي تاکيد کرد: لازمه توسعه همه جانبه در کشور اين است که نسبت به سرنوشت هم حساس بوده و خيرخواه يکديگر باشيم و احترام متقابل را سرلوحه تمامي روابط و اقدامات خود قرار دهيم.

تقوي نژاد، ارتقاي سلامت نظام اداري و اخلاق‏ مداري و خوش‏ برخوردي با موديان را از ضروريات اجتناب‏ ناپذير براي ايجاد تصوير مثبت و مطلوب از نظام مالياتي در افکار عمومي برشمرده و گفت: در کنار اين موارد، رعايت عدالت که در جاي جاي تعاليم و ارزش‏هاي اسلامي بدان تاکيد شده، مي‏ تواند به طور حتم ما را به سرمنزل مقصود برساند.

وي با بيان اينکه عملکرد سازمان به عملکرد تک تک کارکنان اين سازمان بستگي دارد، اظهار داشت: گاه عملکرد نامناسب يک کارمند مي‏ تواند جايگاه يک اداره‏ کل با صدها کارمند را زير سوال ببرد و ما نبايد بگذاريم دستگاه مالياتي بابت خطاي ناچيز افراد، اين چنين هزينه‏ هاي گزافي را بپردازد.

رئيس‏ کل سازمان امور مالياتي کشور خاطرنشان کرد: زماني ما مي‏ توانيم بگوييم يک سازمان موفق هستيم که افکارعمومي و مردم از ما به نيکي و درستي ياد کنند و عموما نگرش و تلقي از فساد، از خود فساد بدتر و آسيب‏رسان تر است.

وي در ادامه، خواستار اعتماد‏آفريني در جامعه و رعايت حقوق موديان در کاملترين شکل خود شد و گفت: ما بايد حقوق حقه دولت را با رعايت اصل مردم‏ مداري و اخلاق‏ مداري اخذ کنيم و بنا به فرمايش مولاي متقيان، بيت ‏المال بايد با رضايت مردم ستانده شود.

گفتني است پيش از سخنان رئيس کل سازمان امور مالياتي کشور، تعدادي از روساي امور مالياتي و کارکنان اين اداره کل، مشکلات و تنگناهاي خود در ارتباط با محيط کار و روندهاي کاري خود را به استماع ايشان رساندند.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو