آخرین اخبار از بانک مسکن 
چاپ 

آخرین اخبار از بانک مسکن

انتقال وجه به کارت‌های عضو شبکه شتاب امکان پذیر شد

انتقال وجه به کارت‌های عضو شبکه شتاب از طریق سامانه همراه بانک مسکن امکان پذیر شد.

به گزارش روابط عمومی بانک مسکن، با نگارش جدید سامانه همراه بانک مسکن و فعال شدن سرویس‌های جدید این سامانه امکان انتقال وجه به کارت‌های عضو شبکه شتاب فراهم شد.

براساس این گزارش، در نگارش جدید سامانه همراه بانک مسکن،علاوه بر امکان انتقال وجه به کارت‌های عضو شبکه شتاب، ثبت کارت‌ها و حساب‌های پرکاربرد و همچنین انتقال شارژ برچسب الکترونیکی عوارض راهداری نیز به سایر سرویس‌های این سامانه اضافه شد.

این گزارش حاکی است، در راستای توسعه و بهبود عملکرد درگاه‌های پرداخت غیرحضوری، نگارش جدید همراه بانک مسکن برای گوشی‌های جاوا، اندروید و IOS (سیستم عامل اپل) راه اندازی شد.

گفتنی است ،راهنمای نصب و کاربردی همراه بانک مسکن برای گوشی‌های جاوا، اندروید و IOS از طریق وب سایت بانک قابل دریافت است.

همچنین، نگارش جدید IOS بر روی سایت فروشگاه نرم افزاری شرکت اپل (appstore) بارگذاری شده است.

لازم به ذکر است، فایل‌های نگارش جدید سامانه همراه بانک مسکن از طریق وب سایت بانک مسکن http://bank-maskan.ir قابل دریافت است.

اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات سراسری قران کریم برگزار شد

مرحله نهایی و آیین اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان بانک مسکن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک مسکن، مرحله نهایی و آیین اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان بانک با هدف ایجاد محیطی معنوی در سطح سازمان و به وجود آوردن امکان بهره‌برداری از مفاهیم والا و شریف قرآن کریم برای کارکنان برگزار شد.

براساس این گزارش ،راه یافتگان به مرحله نهایی این دوره از مسابقات تعداد ۵۲ نفر در رشته‌های مختلف بودند که در نهایت در مرحله نهایی مسابقات که با حضور اساتید برجسته قرآنی و مدیران ارشد بانک مسکن در مشهد مقدس برگزار شد؛، نفرات اول تا سوم هر رشته مشخص شدند.

این گزارش حاکی است ؛سیزدهمین دوره این مسابقات در رشته‌های مختلف قرائت، حفظ، مفاهیم، ترجمه شفاهی، نهج البلاغه، تفسیر و تدبر قرآنی(پژوهش) برگزار شد و برای دومین بار در طول دوره های اخیر، مسابقه فرزندان کارکنان نیز در قالب دو رشته و در مقاطع سنی مختلف به مسابقات اضافه شد.

شایان ذکر است، اداره کل روابط عمومی بانک مسکن از سال ۱۳۸۰ اقدام به برگزاری سراسری قران کریم ویژه کارکنان کرده است به طوری که طی این دوره ها بیش از هشت هزار نفر از کارکنان بانک مسکن در این مسابقات شرکت کرده اند که این امر حاکی از روند صعودی میزان استقبال کارکنان این بانک از مسابقات قران دارد.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو