نمایشگاه بین‌المللی مبلمان اداری گشایش یافت 
چاپ 

نمایشگاه بین‌المللی مبلمان اداری گشایش یافت

ششمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان اداری (هوفکس ۲۰۱۷) با حضور ۱۰۰ شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافت.

مهم ترین هدف از برپایی این نمایشگاه فراهم کردن بستر ارتقای کمی و کیفی طراحی، تولید، فروش و صادرات تولیدات ومحصولات ایرانی است.

این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۱۸۰۰۰ متر مربع در حالی آغاز به کار می کند که حدود ۱۰۰ شرکت داخلی و خارجی از کشورهای چین ، تایوان ، ایتالیا و چند کشور دیگر آخرین توانمندی خود را در معرض نمایش می گذارند وعلاوه بر حضور پررنگ در نمایشگاه با یکدیگر به رقابتی سالم می پردازند.

همچنین در این نمایشگاه از هیئت های تجاری کشور های ترکیه- آذربایجان- ارمنستان- عراق- قطر- عمان- پاکستان -امارات- افغانستان-روسیه و….جهت بازدید از نمایشگاه دعوت شده است و امید می رود به امضاء تفاهم ‌نامه‌های همکاری والبته اجرائی منجر شود.

اولویت های برگزاری نمایشگاه حمایت از تولید مبلمان اداری در داخل کشور با رویکرد صادراتی است و کالاهایی چون صندلی اداری و آمفی تئاتر،میز،کتابخانه،فایل- تجهیزات و لوازم تکمیلی اداری-مبلمان و دکوراسیون اداری-پارتیشن و کانتر و دیگر موارد ارائه می شود.

نوآوری در عرصه تولید یا خدمات ، رتبه بندی محصولات،برگزاری مسابقه ارزیابی محصولات برتر، نظرسنجی و برگزاری اولین دوره مسابقه صادراتی ایران از دیگر برنامه های این دوره نمایشگاه خواهد بود.

ششمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان اداری (هوفکس ۲۰۱۷) به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ پذیرای حضور علاقه مندان خواهد بود.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو