تامین مالی یکهزار و ٤ طرح صنعتی در قالب طرح رونق تولید توسط بانک صنعت و معدن 
چاپ 

تامین مالی یکهزار و ٤ طرح صنعتی در قالب طرح رونق تولید توسط بانک صنعت و معدن

بانك صنعت و معدن تا پایان آذرماه امسال حدود١٤ هزار و ٥٠٠ میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به یكهزار و ٤ طرح صنعتی پرداخته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانك صنعت و معدن استان های چهارمحال و بختیاری، اصفهان و تهران به ترتیب بالاترین رتبه را از نظر میزان تسهیلات به خود اختصاص داده اند.

بنا بر این گزارش از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه ٥٦ طرح كوچك و متوسط صنعتی با استفاده از تسهیلات اعطایی توسط شعب بانك صنعت و معدن در كشور به بهره برداری رسیده است.

طرح های یاد شده شامل طرح های ایجادی، توسعه و خرید ماشین آلات، با استفاده از یكهزار میلیارد ریال تسهیلات راه اندازی شده و برای ١ هزار و ١٣١ نفر شغل ایجاد كرده است.

بنا بر این گزارش در حال حاضر ١٠٩ طرح كوچك و متوسط نیز با پیشرفت متوسط ٦٦ درصد در كشور درحال اجراست كه تسهیلاتی بالغ بر ٤ هزار و ٢٥٠ میلیارد ریال ریال برای پرداخت به آنها به تصویب رسیده است.

از مبلغ مصوب یادشده یكهزار و ٥٢٣ میلیارد ریال تاكنون پرداخت شده و با اتمام این طرح ها برای ٣ هزار و ٤١٠ نفرامكان اشتغال ایجاد خواهد شد.

گفتنی است علاوه بر موارد یاد شده در این مدت ١١ طرح بزرگ نیز با تسهیلاتی با لغ بر ٢٥٢ میلیارد ریال و ٨٧ میلیون یورو با بهره مندی از تسهیلات ستاد بانك به مرحله بهره برداری رسیده و یكهزار و ١٤١ فرصت شغلی فراهم آورده است.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو