مدیر روابط عمومی بانک مسکن/میزان افتتاح حساب در صندوق پس‌انداز مسکن یکم از 106 هزار فقره عبور کرد 
چاپ 

مدیر روابط عمومی بانک مسکن/میزان افتتاح حساب در صندوق پس‌انداز مسکن یکم از ۱۰۶ هزار فقره عبور کرد

آمار افتتاح حساب صندوق پس‌انداز مسکن یکم بانک مسکن از ابتدای فعالیت تا ۲۵آذر ماه سال جاری به بیش از ۱۲۰هزار فقره رسید.

به گزارش روابط عمومی بانک مسکن،مسعود ایزدی مدیر روابط عمومی بانک مسکن با بیان این مطلب گفت: مجموع حساب‌های افتتاح شده در صندوق پس انداز مسکن یکم تا ۲۵آذر ماه سال جاری از مرز ۱۲۰ هزار فقره عبور کرد و به ۱۲۰ هزار و ۸۳۶ فقره با ارزش ۲۵ هزار و ۸۸۹ میلیارد ریال رسید.

وی با بیان اینکه بعد از کاهش نرخ سود تسهیلات صندوق یکم از ۱۱ درصد به ۹.۵ درصد برای مناطق شهری و ۸ درصد برای بافت فرسوده در شهریورماه، تقاضا برای افتتاح حساب در این صندوق افزایش یافته است؛افزود: تا پیش از تک نرخی شدن نرخ سود تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم، تعداد ماهیانه حساب‌های افتتاحی در صندوق تک رقمی بود اما با کاهش نرخ سود تسهیلات این صندوق به ۹.۵ درصد برای مناطق شهری و ۸ درصد برای مناطق بافت فرسوده، تعداد ماهیانه حساب‌های افتتاحی این صندوق دو رقمی شد.

مدیر روابط عمومی بانک مسکن یادآور شد:پیش‌بینی بانک مسکن از ابتدای تاسیس صندوق پس انداز مسکن یکم این بود که سالانه ۸۴ هزار فقره تسهیلات از محل صندوق پرداخت شود که برای پاسخ به این تقاضا سالانه باید ۱۰۰ هزار فقره افتتاح حساب شود که روند فعلی از تحقق این هدف تا پایان امسال حکایت دارد.

گفتنی است؛صندوق پس انداز مسکن یکم با هدف تقویت رژیم پس‌انداز خانوار راه اندازی شد و امکان دریافت تسهیلات هم به صورت فردی و هم به صورت زوجین برای متقاضیان وجود دارد.

میزان تسهیلات حساب صندوق‌ پس‌انداز یکم برای متقاضیان تهرانی ۸۰ میلیون تومان، متقاضیان مراکز استان‌ها و شهرهای بالای دویست هزار نفر جمعیت ۶۰ میلیون تومان و متقاضیان سایر مناطق شهری نیز ۴۰ میلیون تومان است که این میزان برای زوجین دو برابر است.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو