افخمی: بانک صنعت و معدن در حمایت از صنایع کوچک و متوسط دارای رتبه ممتاز است 
چاپ 

افخمی: بانک صنعت و معدن در حمایت از صنایع کوچک و متوسط دارای رتبه ممتاز است

علي اشرف افخمي رئيس هيات مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن گفت: اين بانك علاوه بر تامين مالي طرح هاي بزرگ و زيربنايي صنعتي در زمينه تامين مالي طرح هاي كوچك و متوسط صنعتي و حل مشكلات مالي واحدهاي توليدي در قالب طرح رونق توليد از رتبه ممتاز در ميان بانك هاي كشور برخوردار است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن ، وي كه در جريان سفر يك روزه خود به قم با استاندار اين استان سخن مي گفت افزود: بانك صنعت و معدن پس از اجرايي شدن برجام نخستين بانكي بود كه توانست نسبت به گشايش ال – سي خارجي اقدام كرده و از اين طريق يك ركورد تاريخي برجا بگذارد.

وي افزود : در حال حاضر تامين مالي پروژه هاي صنعتي و گشايش L C از طريق سوئيفت انجام ميشود و ما هيچ مشكلي در اين مورد نداريم.

افخمي توجه به بخش خصوصي را از راهبردهاي اساسي بانك صنعت و معدن توصيف كرد و افزود: اين بانك توانسته است با تامين مالي طرح هاي كوچك ، متوسط و بزرگ صنعتي نقش مهمي در ايجاد اشتغال داشته و در حال حاضر هيچ نقطه اي از كشور نيست كه از آثار فعاليت هاي بانك صنعت و معدن خالي باشد و واحدهاي توليدي با تسهيلات بانك صنعت و معدن در آن به بهره برداري نرسيده باشد.

صادقي ، استاندار قم در اين ديدار با اشاره به اين كه بانك صنعت و معدن بالاترين سطح تسهيلات را در ميان بانك هاي كشور و در قالب طرح رونق توليد به صنايع اين استان پرداخته است عملكرد بانك ياد شده را قابل تقدير توصيف كرد.

وي تعامل بانك هاي كشور و بويژه بانك صنعت و معدن با مقامات و تصميم گيران استان ها را منشاء بركاتي نظير رشد ميزان اشتغال و بسط متوازن توسعه صنعتي در سطح كشور توصيف كرد.

صادقي استان قم را حائز قابليت ها ي لازم براي توسعه اقتصادي دانسته و از فعاليت مثبت بانك صنعت و معدن در اين استان ابراز خرسندي كرد .

گفتني است بانك صنعت و معدن مبلغ ۱۴ هزار و ۲۷۲ میلیارد ريال تسهیلات در قالب طرح رونق تولید، به ۹۹۲واحد تولیدی کشورمان پرداخت كرد.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو