Logo of a company

نماینده قائمشهر در مجلس شورای اسلامی:بانک های توسعه ای در جهان از سرمایه و منابع قابل توجه برای توسعه کشورشان برخوردارند

 

عبدالله رضیان نماینده قائمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بانك های توسعه ای در جهان از سرمایه مناسب و منابع قابل توجه برای توسعه كشورشان برخوردارند در حالیكه سرمایه و منابع این بانك ها در كشور ما اندك است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانك صنعت و معدن ، رضیان با اشاره به پایین بودن سرمایه این بانك افزود: بانك صنعت و معدن شرایط صنعتی كشور و اقدمات و وضعیتی را كه می تواند موجب شكوفایی اقتصاد و در پیش گرفتن مسیر صحیح شود به خوبی می شناسد و از این رو افزایش سرمایه بانك یاد شده نتایج خوبی در پی خواهد داشت.

وی تصریح كرد: بانك صنعت و معدن با توجه به سرمایه اندك و منابعی كه در اختیار دارد عملكرد شایسته ای داشته و بر اساس رصدی كه در مازندران و كل كشور انجام داده ام از عملكرد قابل پذیرشی برخوردار بوده است.

این نماینده مجلس گفت: با توجه به مشكلاتی كه در بخش صنعت كشور داریم بهترین راه برون رفت از این مشكلات اقتصاد مقاومتی است ، من مطمئن هستم كه میتوانیم با یك اقتصاد درون زا و حمایت بانك های داخلی از شرایط ركود در صنعت رها شویم.