Logo of a company

شناسایی نقاط حادثه خیز در محله/ حکم دبیران کانون های سه گانه خانه دوام و ایمنی توسط مدیر محله کیانشهر شمالی اعطا شد

22نشست فصلی خانه دوام و ایمنی با بررسی و ارائه گزارشی از نقاط حادثه خیز محله برای آمادگی بیشتر در مواقع بحرانی ویژه محله کیانشهر شمالی و نیز اعطای احکام دبیران کانون های خانه دوام و ایمنی، با حضور مرتضی خیرخواهان، مدیر محله، علیرضا کرد بچه، مسئول آموزش زلزله در ستاد بحران، فضل اله اکبری، مسئول بحران ناحیه ۳ شهرداری منطقه ۱۵ تهران، کوکبی، فرمانده ایستگاه ۲۱ آتش نشانی کیانشهر و مسئولین خانه های سرای محله برگزار شد.

به گزارش   یمین نیوز از روابط عمومی سرای محله کیانشهر شمالی، نشست فصلی ویژه پاییز با حضور مسئولین و کارشناسان سرای محله و ناحیه ۳ شهرداری منطقه ۱۵ تهران در سرای محله کیانشهر شمالی با بررسی و ارائه راهکارهایی درباره موضوع نقاط حادثه خیز محله و نیز اعطای احکام دبیران کانون های سه گانه خانه دوام و ایمنی توسط مدیر محله کیانشهر برگزار شد.

علیرضا کردبچه عنوان کرد: جلسات و نشست های فصلی با هدف بررسی موضوعاتی درباره شناسایی اماکن و مناطق امن در مواقع زلزله و بحران، ارائه راهکارهایی برای کاهش مخاطرات در مواقع بحرانی و برنامه ریزی های آموزشی برای شهروندان با حضور کارشناسانی از ستاد بحران، آتش نشانی و مسئولین سرای محلات برگزار می شود.

وی تشریح کرد: شناسایی مناطق حادثه خیز و بررسی نقاط و مناطق مستعد آبگرفتگی در فصل زمستان با توجه به نزدیک شدن به ایام بارش نزولات آسمانی از جمله موضوعات مطروحه در نشست های پاییز و زمستان محسوب می شود که در این جلسه مطرح شد.

سعیده فرزانه، مدیر خانه دوام و ایمنی گفت: اعطای حکم به دبیران کانون های خانه دوام و ایمنی تحت عنوان، کانون کاهش مخاطرات، آموزش و داوطلبان توسط مدیر محله کیانشهر شمالی از دیگر برنامه های اجرا شده در این نشست بود.

مدیر خانه دوام و ایمنی گفت: برای پیش برد اهداف مدیریت بحران نیاز به بازآموزی افراد و برگزاری دوره های جدید آموزشی بوده و به طور مستمر باید ادامه داشته باشد.

فرزانه عنوان کرد: همکاری و تعامل با نیروهای آتش نشانی، ستاد بحران، شهرداری ناحیه و عموم شهروندان می تواند در پیش برد اهداف کمک کننده باشد.